عکس رهبر جدید

راز ماندگاری

  فایلهای مرتبط
راز ماندگاری

برخی از معلمها تا آخر عمر در خاطر میمانند؛ همانها که عاشق بچهها هستند و با قلبشان از آنها مراقبت میکنند. همانهایی که بااستعداد و بیاستعداد برایشان فرقی نمیکند. بیتاباند که راهِ ورود به قلب هر کودک را بیابند و دانشآموزانشان هم در همهی دورههای زندگی از آنان به نیکی یاد میکنند.

بعضی از معلمها الهامبخشاند؛ همانها که در زندگی دانشآموزانشان تغییر ایجاد میکنند و بچهها از هر لحظهی تدریسشان احساس سرخوشی میکنند. آنها که کلاسشان محلی امن و ویژه برای بچههاست.

برخی از معلمها در هر شرایطی راضی هستند؛ همانها که کمبودها مانعشان نمیشود و همانقدر با بچهها سرگرم میشوند که بچهها با آنها. معلمهایی که همهی دانشآموزان مدرسه میخواهند در کلاس او باشند.

بعضی از معلمها به چشم بچهها ابرقهرماناند؛ همانها که حتی اگر در زندگی شخصی خویش روزهای بدی را میگذرانند، قبل از ورود به کلاس، همه را پشت در میگذارند و بچهها قهرمانی را میبینند که هیچوقت بیحوصله، ناراحت و حتی بیمار نیست. این معلمها همیشه میدانند بهطرف کدام کودک نیازمندِ حمایت بروند؛ همان کودکی که روز بدی را پشت سر گذاشته یا روز سختی در انتظارش است. آنها کودکان را میفهمند و از آنها پشتیبانی میکنند..

برخی از معلمها پادشاه قلب بچهها هستند؛ همانها که محدودیت را برای هیچ دانشآموزی نمیخواهند و معتقدند همه میتوانند موفق شوند؛ آنها که نگرش مثبتی دارند و با تمام دانشآموزان صبوری میکنند.

بعضی از معلمها بسیار موفقاند؛ همانها که هیجان و لذت آموختن را برمیانگیزند و هر روز، کلاس انتظارشان را میکشد. انگیزهی آنها شوق یادگیری دانشآموزان را افزایش میدهد.

۳۱۳
کلیدواژه (keyword): رشد آموزش ابتدایی، عکس یادداشت
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید