عکس رهبر جدید

معلم مصلح

  فایلهای مرتبط
معلم مصلح

معلم مصلح

جلوههایی از شصت سال پویش استاد احمد صافی در قلمرو آموزشوپرورش

نویسنده: ناصر طاهرنیا

سال نشر: 1397

ناشر: شرکت افست

 

مجموعه کتابهای «اندیشهورزان» مستند دغدغهها، اندیشهها و تجربههای برخی از چهرههای ممتاز تعلیموتربیت ایران هستند. هرکتاب به یک شخصیت میپردازد؛ در سه بخش تجربه زیسته، گفتوگوها و دستاوردهای آنان.

«معلم مصلح» یکی از همان مجموعه کتابهاست که به بازشناسی شخصیت، اندیشه، تجربهها و کارکردهای یک عمر تلاش و تکاپوی آموزشی، فرهنگی و تربیتی استاد احمد صافی اختصاص یافته است.

صفت «معلم مصلح» از این رو به استاد صافی اطلاق میشود که تجربه زیسته ایشان، از همان روزهای اولیه تحصیل در مدرسه، در گلپایگان، تا امروز که در صدر کانون بازنشستگان آموزشوپرورش قرار دارد، نشان میدهد که او بهدور از هرگونه افراط و تندروی، همواره با روشی عقلانی و مصلحانه در اندیشه بهبودبخشیدن به تعلیموتربیت فرد و جامعه و اصلاح امور آموزشوپرورش بوده است.

این کتاب با تلاش همدلانه جمعی از دوستان و همکاران استاد صافی تدوین شده است که یا خود زمانی همکار استاد بودهاند، یا در محضر ایشان شاگردی کردهاند و یا از آثار ایشان به شخصیت استاد پی بردهاند.

 

 

 

همراهان

ماهنامه رشد مدیریت مدرسه برای شما مدیران و معاونان عزیز منتشر میشود و چه خوب است که شما همکاران محترم با ارسال مقالات، نوشتهها، خاطرات و همچنین مستندسازی تجربههای مدیریتی خود در پربارتر کردن این نشریه ما را یاری نمایید. به همین منظور و همزمان با ماهنامه شدن مجدد نشریه، فراخوانی را تهیه و از طریق وبگاه مجلههای رشد، گروههای مجازی و صفحه اینستاگرام نشریه اطلاعرسانی کردیم. خوشبختانه مطالب زیادی به ایمیل مجله رسید که پس بررسی و ارزیابی توسط کارشناسان نشریه، برخی از آنها انتخاب و در نوبت چاپ قرار گرفت و برخی دیگر به دلایل مختلف مورد پذیرش قرار نگرفت.

 

ما همچنان منتظر آثار شما هستیم.

 

مقالات و نوشتههای این عزیزان به دست ما رسید:

سمانهسادات میرعیدالحق هزاوه، فراهان، اراک؛ سامان مظفری، قروه، کردستان؛ نسیمه کریمی، صفاشهر استان فارس؛ فریبا مؤیدنیا، خوی، آذربایجان غربی؛ فرزانه قنبری، مشگین شهر، اردبیل؛ کیمیا کمالی، جاوید احمدی، شهرستان اوز، فارس؛ کسری کریمی باصری، شهرستان اوز، فارس، شهین دهقان، کرج، البرز؛ یاسمن باقری مالک آبادی، اهواز؛ نیلوفر فرجیان، بانه، کردستان؛ حامد شاکریان، علی حصاری، بجنورد، خراسان شمالی؛ سمیه صفری، محمدباقر اکبرپور زنگلانی، میاندوآب، آذربایجان غربی؛ نسیبه بیگی، ری، تهران؛ بهمن نادری، صدیقه فخار تازه یزدی، مریم ایماندار، الههالسادات ناظری بافقی، بافق، یزد؛ حسن ذوالفقاری، تهران.

 

همراهان این شماره:

- رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی شهرستانهای استان تهران، مریم مردانی

رییس اداره تکنولوژی، گروههای آموزشی و تولید محتوا متوسطه استان ایلام، احمد حیدری

- رئیس اداره تکنولوژی، گروههای آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی، سید مراد میرسالاری

- رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی ابتدایی استان کردستان، توفیق محمدی

معرفی کتاب

۳۸۴
کلیدواژه (keyword): رشد مدیریت مدرسه، معرفی کتاب،معلم مصلح، احمد صافی
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید