عکس رهبر جدید

یک لقمه هنر

  فایلهای مرتبط
یک لقمه هنر
با تغییر سبک زندگی، فرصت‌های کسب درآمد هنرمندان از خلاقیت‌هایشان نیز گسترش یافته است. بسیار مهم است که به فکر راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از هنر خود باشید تا به موفقیت خلاقانه و مالی برسید. همیشه به‌عنوان یک هنرمند شاید از خود پرسیده باشید که واقعاً می‌توانم از هنر خود درآمد کسب کنم ؟ اگر شما هنرمندی هستید که موفق شده‌اید شغل موردعلاقه خود را به شغل پردرآمد و اصلی خود تبدیل کنید، جزو معدود افرادی هستید که رویای خود را محقق کردند!
اگر به فکر کسب درآمد از هنر خود هستید ما در این نوشته راهکارهایی را پیشنهاد دادهایم تا بدانید چگونه بهعنوان یک هنرمند از هنر خود کسب درآمد کنید.

یادگیری نحوه کسب درآمد بهعنوان یک هنرمند قطعاً امکانپذیر است، اما شامل سختکوشی و یک استراتژی طولانیمدت است.

در صورتی که در این فکر هستید که چگونه بهعنوان یک هنرمند پول دربیاورید، این راز بدانید: شما باید از «تفکر» بهعنوان یک هنرمند دست بکشید و مانند یک صاحب کسبوکار رفتار کنید. تغییر ذهنیت یک مرحله اساسی است.

چگونه میتوان بهعنوان یک هنرمند از هنر خود درآمد کسب کرد؟

اصول راهاندازی کسبوکار بهعنوان یک هنرمند را بیاموزید . دلیل اینکه بسیاری از افراد خلاق هرگز بر چگونگی کسب درآمد بهعنوان یک هنرمند تسلط ندارند این است که آنها هزاران ساعت، آخر شبها و آخر هفتهها را به تکریم استعداد هنری خود سپری میکنند و زمان بسیار کمی را صرف یادگیری آنچه درواقع برای کسب درآمد بهعنوان یک هنرمند لازم است، میکنند.

 

علاقه خود را مشخص کنید

این مسئله که هنرمندان و خلاقان مهارت و استعداد زیادی دارند غیرقابلانکار است. شما ممکن است یک نقاش باشید که بهعنوان یک طراح گرافیک کار میکنید؛ یا یک معمار که عکسهای بسیار زیبایی میگیرد.

 

انتخاب زمینه کاری

امروزه محدودیتی در نحوه کسب درآمد اینترنتی وجود ندارد، اما یک مورد ضروری است: شما باید چیزی را تولید کنید که مشتری دارد. بهعنوان یک مالک کسبوکار، تصمیمگیری بر اساس آنچه بازار میخواهد مهم است.

 

مهارتهای خود را تقویت کنید

چه تازه کار خود را شروع کنید و چه اینکه تجربه زیادی داشته باشید، بهطور مداوم تمرین کنید و مهارتهای خود را افزایش دهید. کاوش در فنهای جدید و آزمایش ابزارهای جدید از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر در جریان کارهای جدید نباشید و از جدیدترین برنامهها، نرمافزارها و فناوریها بهرهمند نشوید، اگر بهطور مداوم کار نکنید، سبک خود را آزمایش و توسعه ندهید، استعداد شما بیفایده است.

 

ایجاد شبکه مشتریان

هر شخصی که ملاقات میکنید میتواند یک خریدار بالقوه یا شخصی باشد که میتواند شما را به دیگران ارجاع دهد.

هنر موضوع جالبی است و بسیاری از افراد از گفتگو با یک نقاش، عکاس یا طراح جواهرات هیجانزده میشوند.

با پخشکردن کارت ویزیت و اطلاعات تماس و وبسایتتان میتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید. اگر فکر میکنید کارت ویزیتهای کاغذی منسوخشدهاند، اشتباه میکنید، درواقع این یک روش عالی برای هنرمندان است که میتوانند نمونه کارهای خود را نشان دهند.

 

تنظیم قیمت

برای کسب درآمد بهعنوان یک هنرمند باید بتوانید قیمتهای محصولات خود را بهدرستی تنظیم کنید. شما بهعنوان یک هنرمند با مراجعه به سایتهای رقبا میتوانید قیمتهای آنها را بررسی و با این روش قیمتهای خود را تعیین کنید.

با اینحال، بازار هنر در مقایسه با سایر صنایع بسیار پیچیدهتر است. بسته به تجربه و سابقه هنرمند، همان قطعه هنری میتواند بسیار گران یا بسیار ارزان از رقبا باشد. اینیک راز در بازاریابی هنری است:«بیشتر مردم هنرمند را میخرند و نه آثار هنری.»

 

کسب درآمد اینترنتی از هنر

برای کسانی که با اداره یک تجارت آنلاین آشنایی ندارند، اینترنت فضای جادویی به نظر میرسد که در آن همه چیز به سرعت و به راحتی اتفاق می افتد.

شما مقالات و پادکستهای هنرمندان و خلاقان موفقی را که با فروش آنلاین خلاقیت خود ثروت کسب کردهاند را در اینترنت میتوانید مشاهده کنید. ممکن است فکر کنید جایی باقی نمانده که شما نیز بتوانید فروش اینترنتی از هنر خود داشته باشید.

اگر انتظارات شما غیرواقعی باشد، به محض اینکه بفهمید تعداد بیشماری از هنرمندان در فضای اینترنت هستند ، بعضی از آنها بسیار با استعداد هستند و سعی در فروش آثارشان دارند. به راحتی دلسرد میشوید. اشتیاق اولیه شما ممکن است به یأس تبدیل شود و انگیزهتان برای ایجاد وبسایت از بین برود.

قبل از ترک رویای خود و احتمالاً پس از اولین تلاش ناشیانه و ناموفق، خوب است که یک حقیقت ساده را بدانید؛ آنچه که آن خلاقان موفق یا به آن اشاره نمیکنند یا شما به آن توجه نکردهاید این است که چقدر طول کشیده است تا آنها به اوج برسند و چقدر تلاش کردند تا برند خود را برای دستیابی به این نتایج شگفتانگیز به بازار عرضه کردند.

همچنین بخاطر داشته باشید که بسیاری از افراد فقط برای اینکه نشان دهند فردی موفق هستند مبالغه میکنند یا حتی میتوانند درمورد میزان درآمد خود دروغ بگویند.

راهاندازی وبسایت نمونه کارها به صورت آنلاین و انتظار برای یافتن مشتری بدون بازاریابی و تبلیغات مانند این است که گالری خود را در تاریکترین خیابان یک محله متروکه باز کنید، جایی که فقط کسانی که راه خود را گم کردهاند از آنجا عبور میکنند. حتی اگر شاهکارها را بفروشید فرصت زیادی برای مشاهده کار شما وجود ندارد.

۲۰۷
کلیدواژه (keyword): رشد هنرجو، کسب درآمد هنرمندان
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید