عکس رهبر جدید

حال خوش نوجوانی

  فایلهای مرتبط
حال خوش نوجوانی

حالا وقتی به دوران نوجوانی فکر می‌کنم، حسابی افسوس آن روزها را می‌خورم. ای کاش می‌توانستم  یک باردیگر به دوران نوجوانی سفر کنم تا در دریای مواج پر از حس وحال آن دوران شیرین شنا کنم. هیچ دوست نداشتم آن دوران زود بگذرد. دوست داشتم هر چه طولانی و طولانی‌تر بشود. اصلاً بی‌انتها و تمام نشدنی باشد.

دوست نوجوان من، قدر دورانی را که درآن هستی بدان؛ دوران هیجان‌ها و تجربه‌های نو، دوران آزاد شدن از پیله کودکی و بال گشودن در آسمان پهناور نوجوانی، دوران تصمیم‌گیری‌های مهم‌.

دوران شناختن خود، دوران انتخاب رشته و شغل، دوران هویت‌یابی‌، دوران جوش و خروش‌، دوران خلوت کردن با مبدأ هستی و راز و نیاز کردن‌های پنهانی با خدای خود. دوران عشق‌و عاشقی‌های نوجوانانه،  دوران  فدا شدن برای هدف و برای وطن، درست مثل شهید حسین فهمیده و همه فهمیده‌ها ‌ در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس. آه که چه دوران بی‌نظیری‌!

هشتم آبان «روز نوجوان» را خدمت تک تک همراهان خوب مجـله

«رشد نوجوان» و تمامی نوجوانان سرزمینم ایران‌، تبریک عرض می‌کنم. فقط یک خواهش و تمنا از دوستانم  دارم. لطفاً و لطفاً اصلاً دوست نداشته باشید زودتر بزرگ بشوید. خواهش می‌کنم در نوجوانی‌تان بمانید، نوجوانی کنید و لذت ببرید.

 

۱۲۳۰
کلیدواژه (keyword): رشد نوجوان، یادداشت سردبیر،روز نوجوان،دوران نوجوانی،
ابوالفضل رنگ ساز
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
5
0
3

عالی


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید