عکس رهبر جدید

حس خوب نو شدن

  فایلهای مرتبط
حس خوب نو شدن

در آغاز سال تحصیلی هستیم و شروع راه. مسیر ناشناخته است، ولی می‌دانیم قرار است ما را به مرحله جدیدی از زندگی ببرد و کمک کند به مقصدمان برسیم. روزهای تازه‌ای را تجربه کنیم و یک گام به سمت آنچه قرار است در آینده بشویم، جلوتر برویم.

سال تحصیلی جدید و نو است و کلاً نو شدن حس قشنگی دارد و تازگی‌اش آدم را سر ذوق می‌آورد. مثل وقتی که وسیله تازه‌ای می‌خریم و تا چند روز حسابی ذوق‌ داریم و مواظب وسیله‌مان هستیم. ولی چند وقتی که گذشت، دیگر دقت روز اول را نداریم.

حالا که سال تحصیلی نو شده است، نگذاریم لابه‌لای قد کشیدن‌هایمان، کلاس‌های جدیدمان، پیدا شدن دوستان جدید، خواندن درس‌ها، هول و ولای امتحان‌ها، آمادگی برای کنکور و انتخاب رشته و...، این نو شدگی یادمان برود. نگذاریم یادمان برود که این اول سالی چه تصمیم‌های قشنگ و بزرگی گرفته‌ایم و چه برنامه‌هایی ریخته‌ایم.

ما هم در دفتر مجله «رشد جوان» خدا را سپاسگزاریم که امسال هم با شما هم‌سفر خواهیم بود و تمام تلاش‌های تابستانی خود را روی هم گذاشته‌ایم تا شما ببینید و استفاده کنید. به درخواست شما دوستان جوان، در پیامک‌ها و رایانامه‌های (ایمیل‌های) رسیده‌تان، بخش آشنایی با دانشگاه‌ها و رشته‌ها را به مجله اضافه کرده‌ایم. تغییرات دیگری هم داده‌ایم تا رشد جوان به سلیقه و ذائقه جوانتان خوش‌تر بیاید. باز هم مثل همیشه همراه ما باشید و نظرات ارزشمندتان را از ما دریغ نکنید.

به رشد جوان امسال خودتان خوش آمدید.


۸۳۷
کلیدواژه (keyword): رشد جوان، سخن سردبیر،آغلز سال تحصیلی،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید