عکس رهبر جدید

سه هدیه «دانلو»

  فایلهای مرتبط
سه هدیه «دانلو»
خب، راستش من به‌‌‌عنوان هنرجویی که رشته تحصیلی‌اش جوشکاری است، خیلی دلم می‌خواست چیزی را فراتر و بیشتر از آنچه در هنرستان یاد می‌گیرم، درباره این رشته بدانم. در واقع دنبال چیزی بودم که کیفیت آموزش و یادگیری حرفه‌ای را برایم بالاتر ببرد و کمی هم جنبه سرگرمی داشته باشد. پس سراغ «دانلو» رفتم.

Welding technology: ولدینگ تکنولوژی

خب، راستش من به‌‌‌عنوان هنرجویی که رشته تحصیلی‌اش جوشکاری است، خیلی دلم می‌خواست چیزی را فراتر و بیشتر از آنچه در هنرستان یاد می‌گیرم، درباره این رشته بدانم. در واقع دنبال چیزی بودم که کیفیت آموزش و یادگیری حرفه‌ای را برایم بالاتر ببرد و کمی هم جنبه سرگرمی داشته باشد. پس سراغ «دانلو» رفتم. جان؟ دانلو دیگر کیست؟ آهان شماها دانلو را نمی‌شناسید! دانلو دوست ریزه‌میزه ماست که چیزی شبیه علامه دهر است. یعنی می‌خواهم بگویم پاسخ تمام سؤالات هنرستانی‌ها در حافظه بی‌نهایت او ذخیره شده است.

دانلو این بار هم مرا دست‌خالی نگذاشت. دور خودش چرخید و چرخید و دست آخر یک برنامه کاربردی تمام کمال به من معرفی کرد. صبر کنید تا آنچه را دانلو از امکانات کاربردی این برنامه گفته است، برایتان بگویم. اسم این برنامه «ولدینگ تکنولوژی» است؛ ولدینگ یعنی همان جوشکاری و آن‌طور که از اسمش پیداست، این برنامه درباره تکنولوژی جوشکاری است. در این برنامه نه تنها مباحث مربوط به رشته جوشکاری کامل و جامع ارائه شده‌اند، بلکه حتی فیلم‌های آموزشی متنوعی هم در آن وجود دارند که با دیدنشان خیلی راحت‌تر می‌توان مبحث مورد نظر را یاد گرفت. به قول دانلو با این برنامه می‌توان جوشکار شد.

ولدینگ تکنولوژی انگار دنیای مجازی جوشکارهاست. تمام اخبار به‌روز و مرتبط با این رشته در این برنامه وجود دارند. از جالب‌ترین امکاناتش هم این است که می‌توان مباحث و هر آنچه را جالب بوده است، با دوستان به اشتراک گذاشت. از ویژگی‌های ولدینگ تکنولوژی «برنامه‌نویسی سی‌ان‌سی» است.

من هم دنبال برنامه‌ای برای رشته ماشین‌کاری سی‌ان‌سی بودم تا فضایی جذاب و آموزش‌های لازم را داشته باشد. دانلو گشت و گشت و از میان هزاران هزار برنامه، برنامه‌نویسی سی‌ان‌سی را برای من پیدا کرد. در این برنامه تلاش شده است اپراتوری کنترلگر انگلهارد آلمان نشان داده شود. در این برنامه، برنامه‌نویسی ماشین‌های سی‌ان‌سی تراش و فرز به خوب تصویر شده است و آموزش‌های لازم در دسترس قرار گرفته‌اند.

حالا باید آن را نصب کنم تا ببینم واقعاً تمام این امکانات در یک برنامه طراحی شده‌اند؟ در این برنامه، مزیت کنترلر انگلهارد نسبت به کنترلرهای دیگر در این است که اولاً به‌خاطر صفحه کلید آن، اپراتوری بسیار آسان و راحتی دارد. دوم اینکه پارامترهای هر کد با اجرای هر دستور در جلوی آن نمایش داده می‌شود و کار برنامه‌نویس آسان می‌شود.



Agriculture Facts: اگریکالچر فکتز

دیگر کلافه شده‌ام، یک اپ به درد بخور پیدا نمی‌کنم. از بالا و پایین‌کردن صفحات در لپ‌تاپ و به‌دنبال برنامه دلخواه گشتن، حوصله‌ام سر رفته است. صبر کن ببینم. این دیگر چیست روی صفحه بزرگ می‌شود؟ ای وای، چه شد؟ چیزی از لپ‌تاپ بیرون می‌پرد. ای داد بیداد! این عجیب‌الخلقه چیست؟ حرف می زند؟ صدا از این است؟ با من است؟

_ سلام، من دانلو هستم بچه جان. تمام هنرستانی‌ها مرا می‌شناسند. تو هنوز مرا نمی‌شناسی؟ از غرغرهایت فهمیدم دنبال برنامه‌ای مرتبط با رشته کشاورزی هستی. بیا، این را بگیر ببینم. این برنامه که الان انداختم روی صفحه لپ‌تاپت، برنامه «واقعیت‌های کشاورزی» است و به علاقه‌مندان این رشته کمک می‌کند مسائلی که ممکن است از چشم آن‌ها پوشیده بمانند، روشن شوند. هدف اصلی این برنامه، بهبود کیفیت دانش خدمات‌رسانی به هنرجویان رشته کشاورزی است تا اطلاعات باکیفیتی در دسترس داشته باشند.

با نصب این برنامه روی تبلت یا گوشی همراه، همیشه یک مهندس حرفه‌ای کشاورزی را همراه خود دارید. آموزش‌ها، مطالب و اخبار به‌روز حرفه کشاورزی را هم می‌توانید در یک برنامه داشته باشید. آموزش‌ها به صورت فیلم و عکس در اختیار شما قرار می‌گیرند تا به‌راحتی هر آنچه را لازم است یاد بگیرید.



Workout Trainer: ورک‌اوت ترینر

امروز حسابی دانلو را خسته کردید، اما آخرین برنامه کاربردی را هم معرفی می‌کنم و تا ماه بعد کسی حق ندارد سراغ من بیاید. صبر کن ببینم، آهان، یکی سفارش کرده بود برایش برنامه ورزشی پیدا کنم. من به‌عنوان دانلو کلی گشتم تا بین چندین برنامه ورزشی، بهترینش را برایتان پیدا کنم. دست آخر «ورک اوت ترینر» را پیدا کردم.

این برنامه یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌ها برای ورزش است و طوری طراحی شده است که هم برای ورزشکاران تازه‌وارد و هم برای ورزشکاران حرفه‌ای کاربردی باشد. برای هر دو گروه تمرین‌ها و ورزش‌های متنوعی در نظر گرفته است.

آنچه این برنامه را به یک مربی حرفه‌ای ورزش بدل کرده، این است که شما با نصب و اجرای آن، قبل از هر چیز باید پرسش‌نامه‌ای را پر کنید تا برنامه اطلاعات کاملی از شرایط جسمانی شما به دست بیاورد و طبق همان ارزیابی، برنامه‌ای از تمرین و ورزش‌های متناسب را در اختیار شما قرار دهد.




* دانلو؛ موجودی خیالی‌است که قصد دارد تا آخرین شماره همراه شما باشد و به معرفی نرم‌افزارهای تازه و خوب بپردازد




حقوق کار

برای اثبات کار در یک شرکت، بدون داشتن قرارداد کار، چه باید کرد؟

بر اساسِ ماده ۸۷ آیین دادرسی کار، ارائه اسناد و مدارک برای اثبات وجود رابطه کارگری و کارفرمایی و مدت کارکرد، بر عهده کارگر است. در هر حال، وجود یک یا چند مورد از موارد زیر می‌تواند برای اثبات ادعای شما در مرجع رسیدگی مربوطه کمک‌کننده باشد:

-قرارداد کتبی کار؛

-پرینت سابقه بیمه تأمین اجتماعی در آن کارگاه؛

-پرینت حساب بانکی کارگر؛

-پرینت سیستم حضور و غیاب یا دفتر حضور و غیاب کارگاه؛

-فیش حقوقی؛

-گزارش بازرسان تأمین اجتماعی در صورت انجام بازرسی از کارگاه.
چنانچه هیچکدام از مدارک فوق را در اختیار ندارید، هر نوع برگه معتبری که شرکت صادر کرده و در آن نامی از شما برده شده است، از قبیل «فاکتورخرید و فروش اجناس شرکت یا معرفی‌نامه شما به سازمان، بانک، شرکت، نهاد و سازمان دیگر» می‌تواند کمک‌کننده باشد.


۱۷۴۹
کلیدواژه (keyword): رشد هنرجو، اپ زار،ولدینگ تکنولوژی،اگریکالچر فکتز،ورک‌ اوت ترینر،welding technology ،Agriculture facts, workout trainer,برنامه‌ نویسی سی‌ ان‌ سی،حقوق کار،رشته جوشکاری،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید