عکس رهبر جدید

همه فن حریف

  فایلهای مرتبط
همه فن حریف
هنرجویان عزیز، در این بخش قصد داریم نرم‌افزارهایی کاربردی را به شما معرفی کنیم؛ نرم‌افزارهایی که در تلفن همراه هوشمند نصب می‌شوند و کمک می‌کنند بتوانید الگوهای خیاطی بسازید، حسابداری کنید، خودتان مکانیک خودروی خود باشید و اگر هم دوست داشتید کشاورزی کنید. ​
نرمافزار الگوساز مولر

مولر یکی از کاربردی‌ترین شیوه‌های خیاطی است که خیلی از خیاط‌ها از آن برای الگو‌سازی استفاده می‌کنند. اما این روش دردسرهای خودش را هم دارد. اگر رشته شما خیاطی باشد، حتماً می دانید محاسبات اندازه‌ها در این روش کمی وقت‌گیر است. این برنامه موبایلی، مثل یک دستیار در خدمت شماست و کمک می‌کند محاسباتتان را در زمان کمتر و راحت‌تری انجام دهید. چطور؟ خیلی ساده. فقط چهار اندازه اصلی را در برنامه وارد می‌کنید. خود نرم‌افزار با استفاده از داده‌های شما، بقیه اندازه‌ها را محاسبه می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه، غیر از اینکه اندازه‌گیری را برای شما آسان می‌کند، این امکان را هم می‌دهد که عیوب اندام را مشخص کنید تا در آخر الگوی دقیقی داشته باشید.

علاوه بر تمام این‌ها، شما می‌توانید از آموزش‌های رایگان این برنامه درباره رسم الگو با متد مولر و دوخت و خیاطی استفاده کنید. این برنامه را در بازار بیابید.

 

آموزش حسابداری سپیدار

هنرجویان عزیز حسابداری، در کنار تمام برنامه‌های تلفن همراهی که می‌شناسید، در این نرم‌افزار، تمام ابزاری را که برای حسابداری مورد نیاز است، در اختیار خواهید داشت. با استفاده از فیلم‌های آموزشی آن می‌توانید اصول حسابداری را به‌صورت جامع و کامل آموزش ببینید. یکی از مزایای این برنامه آن است که اگر نکته‌ای را فراموش کردید، یا اگر نیاز به یادآوری دوباره داشتید، به‌سادگی می‌توانید دوباره به فیلم آموزشی مورد نظرتان مراجعه کنید.

مقالات آنلاین این نرم‌افزار، جدیدترین و تازه‌ترین تکنیک‌های حسابداری را نیز در اختیارتان خواهند گذاشت و با مراجعه به فروشگاه آنلاین، به‌روزترین ابزار این رشته را در اختیار خواهید داشت. با جست‌وجویی مختصر می‌توانید این نرم‌افزار را به راحتی بارگیری کنید.

 

مکانیک همراه (مکانیک خودرو)

هنرجویان شاخه‌های صنعت و هنرجویان دست به‌آچار، با کمک این برنامه، عیب‌یابی فنی خودرو را آموزش می‌بینید و با آموزش تصویری به صورت گام‌به‌گام می‌توانید نحوه تعمیر خودرو را یاد بگیرید.

یکی از مزایای خوب این نرم‌افزار، امکان جست‌وجو برای دسترسی راحت‌تر به آنچه می‌خواهید است. جدا از تمام این‌ها، این برنامه، اطلاعات جامع و کاملی را که بین تمام خودروها مشترک است، در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

راهنمای جامع کاشت بذر

هنرجویان رشته‌های مرتبط با کشاورزی، این برنامه می‌تواند برای شما همراه خوبی باشد. نرم‌افزار کاربردی حاضر راهنمای جامعی را به همراه فیلم‌های آموزشی در رابطه با کاشت بذر و درختکاری، پرورش گیاهان، انواع سبزی، گل، دانه و بذر در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین نکات در کاشت بذر و دانه، زمان کاشت آن‌هاست که در این برنامه صفر تا صد آن به شما آموزش داده می‌شود. همچنین، در این برنامه یاد می‌گیرید که کاشت بذر، دانه و گیاه در محیط داخلی، با محیط و فضای باز فرق دارد. شما با این برنامه اولین قدم را برای یک کشاورز حرفه‌ای‌شدن بر می‌دارید. 

تجربه‌های شیرین کار با این نرم‌افزار را برای ما بازگو کنید.


۹۶۲
کلیدواژه (keyword): رشد هنرجو، اپ زار،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید