عکس رهبر جدید

هنرهاى همراه

  فایلهای مرتبط
هنرهاى همراه
هنرجویان عزیز، در این بخش قصد داریم نرم‌افزارهایی کاربردی را به شما معرفی کنیم؛ نرم‌افزارهایی که در تلفن همراه هوشمند نصب می‌شوند و کمک می‌کنند بتوانید شماره‌دوزی را تمرین کنید، نقاشی دیجیتال بکشید، گل‌ها و گیاهان را بهتر بشناسید و متفاوت‌تر از این‌ها، از ساعت و زمان رسیدن اتوبوس باخبر شوید. ​
الگو را با نخ چه رنگی بدوزم؟

شمارهدوزی آسان

تسلط به هنرهای دستی مثل گلدوزی، شماره‌دوزی و سِرمه‌دوزی، در کنار خیاطی، محصول دست شما را زیبا و منحصربه‌فرد می‌کند.

شماره‌دوزی آسان یک برنامه کاربردی رایگان ایرانی است که کار شما را در زمینهشماره‌دوزی راحت کرده است. این برنامه هر هفته الگویی رایگان در اختیار کاربر می‌گذارد. برای استفاده دائم از الگوها، کافی است آن‌ها را در گالری برنامه ذخیره‌ کنید. با انتخاب هر الگو از این برنامه، جزئیات موردنیازتان را هم دریافت می‌کنید؛ مثل رنگ نخ، طول نخ و تعداد گره‌ها. ممکن است رنگ خاصی را که در الگو به کار رفته است نداشته باشید. مشکلی نیست. این برنامه رنگ‌های مشابه را هم پیشنهاد می‌دهد و شما برای خرید نخ سردرگم نخواهید شد.

 

 

با موبایل نقاشی بکش

(Picsart color)

پیشرفت تکنولوژی کار را در تمام زمینه‌ها آسان کرده‌است. اگر به نقاشی دیجیتال علاقه‌مندید یا به کار در این زمینه مشغول هستید، برنامه پیکس‌آرت‌کالر به دردتان خواهد خورد. این برنامه از هزاران رنگ متنوع پشتیبانی می‌کند و امکان ترکیب رنگ‌ها با هم را نیز دارد. برای استفاده از رنگ‌ها، قلم‌های متعددی طراحی شده‌اند که تعیین ضخامت آن‌ها با خود شماست. پیکس‌آرت‌کالر برای طراحی‌های ساده و آموزش افراد مبتدی مفید خواهد بود.

 

 

این چه گلیه؟

 (Plantnet)

تا به حال پیش آمده‌است که در باغی مشغول کار باشید و گلی توجه شما را جلب کند، اما نامش را ندانید و درباره‌اش کنجکاو باشید؟ به‌هرحال شما گیاه‌شناس نیستید و قرار نیست اسم تک‌تک گیاهان را بدانید. توصیه من به شما دانلود و نصب برنامه پلنت‌نت است. این برنامه آرشیو کاملی از ۳۷۰۰ گونه گیاهی شناخته‌شده را در خود دارد و گیاهان متنوعی را از طریق برگ، میوه، گل یا تنه تشخیص می‌دهد. کافی است از گل ناشناخته‌ای که در باغ دیده‌اید عکس بگیرید و آن را برای تشخیص به پلنت‌نت بدهید.

 

 

اتوبوس کی میرسه؟

نرمافزار کاربردى حملونقل عمومی تهران

تجربه معطل‌شدن در ایستگاه مترو و اتوبوس ناخوشایند است. از آن بدتر، دیررسیدن به ایستگاه اتوبوس است. فکر کن در حال قدم‌زدن به سمت ایستگاه هستی که اتوبوس از کنارت می‌گذرد و وارد ایستگاه می‌شود. حتی اگر بدوی هم به آن نمی‌رسی. راه‌حل چیست؟

نرم‌افزار کاربردی حمل‌ونقل عمومی تهران، با قراردادن جدول کامل زمان عبور و مرور اتوبوس و قطار، کار را راحت کرده‌است. شما می‌توانید برنامه کل هفته را یک‌جا ببینید و با برنامه‌ریزی مناسب، همیشه سروقت به ایستگاه برسید. می‌توانید ایستگاه‌های پرترددتان را هم نشان‌دار کنید و تخمین بزنید چه زمانی به مقصد می‌رسید.

 

۱۱۳۴
کلیدواژه (keyword): رشد هنرجو، اَپ زار،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید