عکس رهبر جدید

با ضرب برگردان

  فایلهای مرتبط
با ضرب برگردان
معرفی بازی کارت ضرب

اگر نمی دانید چه کار کنید، بازی کنید. اگر می خواهید بزرگ شوید، بازی کنید. اگر می خواهید سهمی از موفقیت داشته باشید، بازی کنید.


بازی های آموزشی

هدف از بازی های آموزشی، آشنا کردن افراد با یادگیری خلاقانه، ایجاد انگیزه و شوق یادگیری، بهره مندی از روش های غیر مستقیم در یادگیری، برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع در کلاس درس و در خانواده است.


به خاطرسپاری آسان

معمولا به خاطرسپاری ضرب برای دانش آموزان دشوار و زمان بر است و بازی می تواند زمینه ی مناسبی برای تکرارهای دوست‌داشتنی جدول ضرب و هیجان یادگیری آن را فراهم آورد. بازی «کارت ضرب» به این نیاز مربیان ،آموزگاران و کارشناسان آموزشی‌پاسخ می دهد.


ویژگی‌ها

- تمرین و به یاد سپاری ضرب در قالب بازی گروهی است.

- از دو حواس پنجگانه (دیداری، شنیداری) برای به یاد سپاری مؤثرتر استفاده شده است.

کارت ضرب در قالب کارت هایی با رنگ های مختلف به تفکیک هر گروه از اعداد طراحی شده است. به این ترتیب که برای مثال ضرب در پایه ی پنج به رنگ صورتی و ضرب در پایه ی شش به رنگ بنفش مشخص شده است.


روش بازی

به طور مختصر روش بازی به این ترتیب است که کارت ها از طرفی که عدد روی آن درج شده،چیده می شود.

نقطه ی شروع بازی از کارتی است که علامت فلش دارد. با برگرداندن کارت یک عبارت ضرب نمایان می شود، جواب حاصل ضرب توسط نفر اول در کارت های چیده شده انتخاب می شود و نفر دوم با برگرداندن همان کارت، با ضرب جدید رو به رو می‌شود که باید پاسخ آن را درکارت های چیده شده پیدا کند.

 

۸۷۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید