عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

کار مجازى، درآمد واقعى

  فایلهای مرتبط
کار مجازى، درآمد واقعى
شاید تا به حال پیش آمده باشد که با دوستانتان قرار بگذارید، بیرون بروید و خوش ‌بگذرانید و همین‌طور که با هم گرم صحبت هستید، زمان شام فرا برسد. با هم مشورت می‌کنید و با کمال رضایت، دسته‌جمعی به یک رستوران خوب می‌روید. زمانی که پیش‌خدمت منوی غذا را جلوی شما قرار می‌دهد، ابتدا با لبخند آن را باز می‌کنید. چند ورق می‌زنید. اگر غذاها ایرانی باشند و اسم‌هایشان را متوجه شوید، مرحله خوبی را پشت سر گذاشته‌اید. حال به بخش مهم ماجرا می‌رسیم؛ قیمت‌ها! یک نگاه به اسم غذاها می‌کنید، یک نگاه به قیمت آن‌ها، یک نگاه به جیبتان و در نهایت یک نگاه به همدیگر. در آخر هم دست از پا درازتر از رستوران بیرون می‌آیید و اگر پشیمان نشده باشید، احتمالاً به جای ارزان‌قیمت‌تری می‌روید. ​ راه‌‌اندازی کار وکسب هم همین‌طور است. شاید ایده‌هایی که به ذهنتان می‌رسند، مانند منوی رستوران، خیلی جذاب باشند، ولی برای رسیدن به آن‌ها به وجود ظرفیت‌های خاصی نیاز است! شما هم که می‌بینید از پس آن‌ها برنمی‌آیید، همه چیز را کنار می‌گذارید. ولی تا کی؟ در شماره قبل از شما خواسته شد با توجه به نقاط قوت و علاقه‌های خود و همچنین برای حل مشکلات موجود در اطرافتان، ایده‌‌پردازی کنید و از بین همه چیزهایی که به ذهنتان می‌رسد، چند مورد را انتخاب کنید. در این شماره می‌خواهیم کمی ذهنتان را بازتر کنیم. ما نیز ایده‌های دیگری را به شما معرفی می‌کنیم که اگر تا الان به نتیجه نرسیده‌اید یا اگر به ایده‌های دشواری رسیده‌اید، این ایده‌ها به شما کمک می‌کنند. یکی از عرصه‌های راه‌اندازی کار وکسب، فضای مجازی است. پس در ادامه به برخی از نمونه‌های کار وکسب‌های اینترنتی اشاره خواهد شد:

فروش محصول

می‌توانید در فضای اینترنت مانند سایت یا صفحه اینستاگرام، محصولاتی را با تصویرهای زیبایی قرار دهید و به فروش برسانید. این محصولات می‌توانند متعلق به خودتان باشند (مثل کارهای هنری) یا ممکن است متعلق به فرد دیگری باشند. برای مثال، از پرفروش‌ترین محصولات دنیای دیجیتال می‌توان به مواردی مانند بدلیجات، عروسک یا دوختنی‌های بدون سایز مانند رومیزی اشاره کرد. شما می‌توانید با کمک اعضای خانواده، به‌ویژه مادر، چنین کسب‌وکارهایی را راه‌اندازی کنید.



فروش خدمات

اگر توانایی خاصی دارید که می‌توانید به دیگران بیاموزید، فضای اینترنت محیط مناسبی برای کسب درآمد است! آموزش‌هایی مانند زبان، کارهای هنری یا آموزش درس‌های مدرسه مانند ریاضیات یا سایر درس‌‌ها به صورت کلاس‌های مجازی یا فایل‌های مجازی می‌توانند برای شما درآمد ایجاد کنند. کافی است بتوانید اعتماد مخاطب را جلب کنید.



تولید و فروش محتوا

تولید محتوای خوب هنر است. اگر کمی به فتوشاپ یا نرم‌افزارهای دیگر ویرایش عکس و فیلم آشنا هستید یا قدرت نویسندگی خوبی دارید، می‌توانید در فضای اینترنت یا اینستاگرام محتواهای با ارزشی تولید کنید. اگر این کار را برای یک صفحه دیگر انجام دهید، می‌توانید از همان ابتدا درآمد قابل قبولی کسب کنید.



دورکاری و آزادکاری

سایت‌هایی وجود دارند که امکان آزادکاری یا فریلنسری و برقراری ارتباط شما با مشتری را فراهم می‌کنند. کافی است مهارتی داشته باشید. در این سایت‌ها ثبت نام کنید، مهارت خود را معرفی و سفارش‌های کاری مرتبط با آن را قبول کنید. سپس کار را در فضای دلخواه خودتان انجام دهید و برای سفارش‌دهنده  بفرستید.

از مزیت‌های آزادکاری این است که برای خودتان کار می‌کنید. نیاز به پرداخت اجاره ندارید، چون قرار نیست کار شما مکان خاصی داشته باشد. بین انواع پیشنهادها حق انتخاب دارید. درآمد شما به فعالیت خودتان بستگی دارد و هر چه بیشتر و تخصصی‌تر سفارش‌ها را انجام دهید، درآمد بالاتری خواهید داشت. همچنین، مجبور نیستید در ساعت مشخصی از روز کار کنید.

در شماره اول مجله مقاله مرتبط با آزادکاری را بخوانید. اما آزادکاری معایبی هم دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. مسئولیت انجام کار با شماست؛ چون شما سفارش را پذیرفته‌اید. همچنین، برای کسب درآمد خوب باید پروژه‌های زیادی قبول کنید و این کار کمی زمان‌بر است. البته بیمه ندارید و درآمد آن نیز متغیر است. اما با وجود این برای شروع کسب درآمد راه خوبی است.

در شماره دوم مجله هم درباره مزایا و معایب آزادکاری مقاله‌ای داشتیم.

اگر هنوز موضوع برایتان مبهم است، چند نمونه از سایت‌های خوب ایرانی در این زمینه و فعالیت‌های آن‌ها را به شما معرفی می‌کنم.

برای مثال، اگر درباره موضوعی اطلاعات کافی دارید، می‌توانید مشاوره بدهید. در این زمینه سایت «الو مشاوره» به شما کمک خواهدکرد.



پیشنهاد

اگر سرعت تایپ خوبی داشته باشید، سایت «پارسکُدرز» گزینه مناسبی است. به این صورت که وارد سایت شوید و به‌عنوان یک حروفچین در آن ثبت نام کنید. هر کس نیاز به تایپ داشته باشد، با شما ارتباط می‌گیرد. در این سایت فعالیت‌های خیلی زیاد دیگری مثل برنامه‌‌‌نویسی، طراحی و رفع اشکال درسی هم می‌توانید انجام دهید.

از سایت‌های خوب دیگر که در زمینه‌های گوناگون به شما امکان فعالیت می‌دهند، سایت «پونیشا» است. در این سایت می‌توانید فعالیت‌هایی از این جمله را انجام دهید: ساخت اپلیکیشن اندروید و بازی؛ برنامه‌‌نویسی وب و نرم‌افزار؛ تایپ و ترجمه؛ تولید محتوا برای وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی؛ نصب و راه اندازی وردپرس؛ طراحی گرافیک و لوگو.

پیشنهاد می‌کنم حتماً در اینترنت اسامی این سایت‌ها و سایت‌های دورکاری دیگر مانند منکارتو، پارس فریلنسر، سان‌تایپ و کاریشه را جست‌و‌جو کنید و به کسب درآمد بدون سرمایه یا با هزینه کم فکر کنید.

 

۷۹۶
کلیدواژه (keyword): رشد هنرجو، کار و کسب
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید