عکس رهبر جدید

برنامه‌های کاردرست

  فایلهای مرتبط
برنامه‌های کاردرست
هنرجویان عزیز، در این بخش قصد داریم نرم‌افزارهایی کاربردی را به شما معرفی کنیم؛ نرم‌افزارهایی که در تلفن همراه (سیستم اندروید) نصب می‌شوند و کمک می‌کنند بتوانید کتاب صوتی گوش دهید، مسئله‌ها و معادلات ریاضی را حل کنید و کلی لذت ببرید.

کتاب صوتی «نوار» با صدها کتاب
کتاب و کتاب‌خوانی یکی از نیکوترین ویژگی‌های جوامع پیشرفته است، اما نرخ کتاب‌خوانی در کشور ما پایین است. بخشی از این شرایط از قیمت بالای کتاب ناشی می‌شود که در وضعیت کنونی در سبد خانوار جای مناسبی ندارد. اما امروزه با گسترش ابزارهای الکترونیکی و دسترسی همگانی به این ابزارها که هر روزه در دسترس‌تر و جذاب‌تر هم می‌شوند، کتاب‌خوانی نیز رونق خود را پیدا خواهد کرد.  کتاب‌های صوتی یکی از امکانات عصر حاضرند. ناشران متعددی وارد این عرصه شده و در حوزه جدیدی با عنوان نشر دیجیتال مجوز فعالیت گرفته‌اند. نرم‌افزار «نوار» یک کتابخانه بزرگ صوتی است که با صرف هزینه‌ای کم، امکان گوش‌‌‌دادن به کتاب‌های فاخر را برای شما فراهم می‌کند. این نرم‌افزار، علاوه بر ارائه توضیحات و مشخصات کتاب، امکان دیدن دیدگاه‌های دیگر کاربران را در مورد کتاب برای شما فراهم می‌کند تا خرید آگاهانه‌تری داشته باشید. برای دانلود و نصب نرم‌افزار کتاب‌های صوتی و گوش دادن به فایل‌ها می‌توانید از نشانی زیر استفاده کنید:
www.androidha.com/551925-navar/

 

نرم‌افزار حل مسائل ریاضی Symbolab - Math solver
این برنامه کاربردی، معلم ریاضی خصوصی شماست که هر مسئله ریاضی را با نمایش مراحل، برایتان حل می‌کند. هر مسئله‌ای که حل می‌شود، در تاریخچه برنامه ذخیره می‌شود و شما می‌توانید هر زمان که مایل بودید دوباره به آن مراجعه کنید.
www.androidha.com/?s=Symbolab+-+Math+solver

 

ماشین‌حساب مهندسی پیشرفته All-In-One Calculator
ماشین‌حساب مهندسی پیشرفته یک برنامه ماشین‌حساب رایگان، سبک، تمیز و با استفاده آسان است که قابلیت تبدیل واحدها به یکدیگر را نیز دارد. این برنامه جذاب ریاضی با شامل بودن بیش از 75 محاسبه‌گر و مبدل در یک ماشین‌حساب علمی، می‌تواند کلی عملیات را به‌سرعت انجام دهد و مخاطب را از ابزارهای جانبی دیگر نجات دهد. این ماشین‌حساب برای انجام تکالیف، در مدرسه و خانه مناسب است. اگر محقق، دانشجو، معلم، معمار و پیمانکار هستید و به ابزاری کامل برای دستگاه خود نیاز دارید، این برنامه را امتحان کنید. به هیچ وجه ناامیدتان نمی‌کند. در ضمن، این ماشین‌حساب به رایگان دانلود و در گوشی اندرویدی شما نصب می‌شود. این برنامه را از اینجا دانلود کنید:
www.androidha.com/?s=All-In-One+Calculator

 

حل معادلات ریاضی با عکس گرفتن (فتومت) Camera Calculator
«فتو مت» هوشمندترین برنامه محاسبه‌گر از طریق دوربین برای اندروید است. کافی است با دوربین دستگاه خود یک مسئله ریاضی را نشانه بگیرید تا این برنامه به‌صورت آنی پاسخ را به شما نمایش دهد. هنگامی که برای حل یک مسئله به مشکل برخوردید، می‌توانید از طریق دکمه Steps نحوه حل آن را به‌صورت مرحله‌ به‌ مرحله مشاهده کنید. دانش‌آموزان می‌توانند از این برنامه به‌عنوان ابزار یادگیری ریاضی استفاده کنند و والدین می‌توانند با آن به‌سرعت صحت حل تمرین‌های ریاضی فرزندان خود را بررسی کنند.
www.androidha.com/?s=Camera+Calculator+v6.10.0

 

۱۱۴۱
کلیدواژه (keyword): رشد هنرجو،اَپ زار،نرم‌ افزارهای تلفن همراه،سیستم اندروید،کتاب صوتی نوار،symbolab - math solver،all-In-One calculator،camera calculator
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید