عکس رهبر جدید

یک مدرسه با برنامه

  فایلهای مرتبط
یک مدرسه با برنامه

در راستای اجرایی‌کردن طرح بوم، برنامه‌هایی در هر یک از ساحت‌های تعلیم و تربیت طراحی و اجرا شده است:

• برنامه ساحت زیبایی‌شناختی و هنری: هدف آن آشنایی دانش‌آموزان با داستان کوتاه، شخصیت‌های داستانی و فضاسازی و تقویت حس زیبایی‌شناسی بود. اجرای این برنامه در ساعات درسی هنر و اوقات فراغت در دستور کار بود و استعداد و خلاقیت دانش‌آموزان را با ایجاد تصویرهایی نمایان می‌کرد.

برنامه ساحت اقتصادی و حرفه‌ای: هدف آن کارآفرینی، ارائه طرح‌های جالب، بروز خلاقیت و در نهایت کسب مهارت خاص بود.

برنامه ساحت سیاسی اجتماعی: با هدف شناسایی آسیب‌های اجتماعی، آشنایی با قوه قضاییه و شناسایی انواع شکایات و چگونگی حل اختلافات به اجرا درآمد.

برنامه ساحت علمی و فناوری: با هدف آشنایی دانش‌آموزان با برخی برنامه‌های مهارت‌های هفت‌گانه ICDL از جمله اکسل، و آشنایی با طراحی وبلاگ، آشنایی با مولکول‌ها و ساختار و کاربرد آن‌ها در زندگی روزمره، و لمس مدل‌های اتمی و مباحث انتزاعی اتم‌ها. از برنامه‌های علمی، گرایش‌دادن دانش‌آموزان به‌سوی گویش محلی، آموزش‌ دادن گویش محلی به آن‌ها، گسترش فرهنگ بومی ـ محلی، لذت بردن از زیبایی‌های ادبیات بومی عامیانه (فولکلور)، و تألیف یک درس در درس آزاد کتاب فارسی بود.

برنامه‌های ساحت اعتقادی: با هدف افزایش معرفت و آموختن معارف دینی از خلال زیارت‌نامه‌ها، آشنایی با اولیای الهی و ارائه الگوی مناسب به دانش‌آموزان اجرا شده است.

 

یک مدرسه با برنامه

۱۳۳۰
کلیدواژه (keyword): رشد مدرسه فردا، تجربه، طرح بوم
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید