عکس رهبر جدید

معرفی کتاب: کوزه و دریا ؛ هنر اوج گیری

  فایلهای مرتبط
معرفی کتاب: کوزه و دریا ؛ هنر اوج گیری

کوزه و دریا
رویکرد و نگاهی نو و متفاوت به مدیریت، محیط زیست، انسانیت و روند تغییرات جهانی

نویسنده: دکتر حیدر تورانی

سال نشر: ۱۳۹۹

ناشر: پیشگامان پژوهش‌مدار (۸۸۳۴۵۲۱۷-۰۲۱)

یکی از راه‌های مطمئن و دلنشین برای دستیابی به سبک درست زندگی، مراجعه به دریافت‌ها، افکار و اندیشه‌ها و نیز تجارت زیسته کسانی است که با ما همگنی و سنخیت بیشتری دارند. کتاب «کوزه و دریا» مجموعه‌ای از دریافت‌ها و تجربیات نویسنده است و رویکرد و نگاهی متفاوت به مدیریت، محیط زیست، انسانیت و روند تغییرات جهانی دارد.

این کتاب از ۵ فصل تشکیل شده است.

در فصل نخست نویسنده از دغدغه‌های خود درباره محیط زیست، انسان و روند تغییرات جهانی سخن می‌گوید.

فصل دوم شامل یادداشت‌های کوتاه اما پرمعنایی است، که نویسنده‌ آن‌ها را به سروهای لاوسون تشبیه می‌کند، و در تلاش است نگاه خوانندگان را به اطراف و همنوعان خود زیباتر، عمیق‌تر و تیزتر نماید.

فصل سوم یک سفرنامه یادگیری در خصوص آموز‌ه‌های مدیریت و رهبری است. در فصل چهارم به مسائل اجتماعی و فرهنگی در فضای مدیریتی پرداخته شده است. و فصل پنجم شامل پیام‌های شوق‌انگیز صبحگاهی نویسنده خطاب به همکاران خود در ایامی است که مسئولیت یک سازمان مهم علمی و پژوهشی را عهده‌دار بوده است. کتاب مخاطبان خود را در گستر‌ه‌ای وسیع از افراد عادی، کارشناسان و آموزشکاران تا رهبران و مدیرانی که شوق تغییر دارند در نظر گرفته است.

 

هنر اوج گیری
برنامه ‌ریزی استراتژیک توسعه توانمندی ‌های شخصی

نویسنده: دکتر سعید سعادت

سال نشر: ۱۳۹۷

ناشر: دیباگران تهران (۶۶۴۸۰۲۱۱-۰۲۱)

این کتاب در صدد ترسیم نقشه‌راهی است تا موفقیت شما را از طریق تدوین یک برنامه عملیاتی از صفر تا صد و گام به گام آشکار ‌سازد. به بیان دیگر، شما با استفاده از آموزه‌های این کتاب می‌توانید به تدوین برنامه عملیاتی اختصاصی و انحصاری موفقیت خود بپردازید و با منظم‌ترین و هدفمندترین شیوه، مسیر پیروزی خود را ترسیم کنید و در این مسیر گام بردارید. این مهم به معنای استفاده صحیح و بهینه از منابع محدود در مسیر تحقق رویاها به سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شیوه ممکن است.

آموزه‌های این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا مهارت‌هایی از قبیل «خودشناسی»، «اعتماد به نفس»، «عزت نفس»، «مثبت‌اندیشی»، و «خودانگیزشی» را در وجود خود تقویت نمایید و بتوانید افکار خود را بهتر مدیریت کرده و در جهت ایجاد تحولی عظیم در زندگی خویش گام بردارید. نویسنده سعی دارد با بیانی ساده و جملاتی روشن و قابل فهم برای همگان همراه با مثال‌های کاربردی از اسرار و حقایق پشت‌پرده در داستان پیروزی کارآفرینان و انسان‌های موفق پرده بردارد.

 

۱۴۳۷
کلیدواژه (keyword): رشد مدیریت مدرسه،کتابخانه،معرفی کتاب، کوزه و دریا،هنر اوج گیری
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید