عکس رهبر جدید

سومین همایش ملی آموزش جغرافیا

  فایلهای مرتبط
سومین همایش ملی آموزش جغرافیا
سومین همایش ملی آموزش جغرافیا با رویکرد آب در کتاب‌های درسی روز ۱۹ دی‌ماه ساعت ۸ صبح در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین و دومین همایش سالانه و ملی در محورهای دریا و محیط زیست، انجمن جغرافیایی معلمان با مشارکت وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت نیرو، سومین همایش ملی با رویکرد آب در کتاب‌های درسی را به منظور ارتقای سواد آ‌بی و بسترسازی فرهنگ بهینه مصرف آب با تشکیل شورای سیاست‌گذاری در بهمن 97 برگزار کرد و در پی آن، کمیته‌های علمی و اجرایی فرایند اجرایی همایش از اردیبهشت سال 98 تشکیل شدند.

جلسات کمیته علمی با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان با مدیریت آقای دکتر چوبینه، دبیر علمی همایش، محورها و موضوعات همایش را مشخص و سپس در سامانه همایش (geoedu.ir) و دیگر وسایل ارتباطی اعلام شد.

اوایل آذرماه مقالات ارسالی به همایش در کمیته داوری مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 10 مقاله برای سخنرانی و 5 مقاله برای پوستر انتخاب شد. برگزیدگان مقالات برتر با حمایت بانک مسکن مورد تقدیر قرار گرفتند.

انجمن با مشارکت بانک مسکن در کنار همایش، نخستین جشنواره دانش‌آموزی انشانویسی با موضوع «اگر آب نباشد» را در سطح شهر تهران در مقطع متوسطه اول برگزار کرد و بانک به هریک از ده برگزیده برتر مبلغ ده میلیون ریال جایزه هدیه داد.

در روز همایش، در بخش نخست ابتدا دکتر چوبینه به میهمانان خیرمقدم گفت. سپس دکتر فولادوند، مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران و رئیس همایش، دکتر ذوعلم، رئیس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهندس رضوی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران و آقای رحیمی انارکی، مدیرعامل بانک مسکن به ایراد سخنرانی پرداختند.

بعد از پذیرایی، پژوهشگران برتر به ارائه مقالات پرداختند.

بعد از صرف ناهار و نماز، بخش تخصصی نشست با کارشناسان حوزه آموزش‌وپرورش و وزارت نیرو با مدیریت دکتر چوبینه، دبیر علمی همایش، ادامه یافت. در این بخش کارشناسان به سؤالات حاضران و معلمان پاسخ دادند.

جوایز جشنواره دانش‌آموزی در این بخش توسط مسئولان تقدیم برگزیدگان شد.

در پایان، آقای میرزایی، دبیر اجرایی همایش از روند اجرایی همایش و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای متولی و مشارکت معلمان و همکاران در این رخداد علمی و ملی تقدیر و تشکر کرد.

همایش ساعت 17 به پایان رسید.

 

 

سومین همایش ملی آموزش جغرافیا
سومین همایش ملی آموزش جغرافیا

 

 

۹۵۷
کلیدواژه (keyword): رشد آموزش جغرافیا,اخبار جغرافیایی, همایش ملی آموزش جغرافیا,
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید