عکس رهبر جدید
با توجه به استقبال بی‌نظیر عکاسان از هفتمین جشنواره عکس رشد، مدیر اجرایی این جشنواره از افزایش تعداد برگزیدگان خبر داد و گفت: «در این دوره بالاترین استقبال پیش بینی شده را شاهد بودیم چنانکه این استقبال منجر شد تا به جای 3 نفر، 5 برنده را اعلام کنیم.»

هفتمین جشنواره عکس رشد این روزها مهمان مؤسسه فرهنگی هنری صبا است تا علاقه مندان به عکاسی مستند اجتماعی از 292 عکسی که از 136عکاس در این جشنواره بر روی دیوار رفته دیدن کنند.
پرویز قره گوزلو، مدیر اجرایی هفتمین جشنواره عکس رشد در گفت‌وگو با دبیرخانه جشنواره درخصوص ویژگی‌هایی که هفتمین دور از جشنواره رشد را از سایر دوره‌های گذشته خود متفاوت می‌کند گفت: «مهم‌ترین ویژگی مشارکت قابل توجه مخاطبان است. استقبالی که از دوره هفتم شد بالاترین آمار را به خود اختصاص داده‌ است. در این دوره 1073 شرکت کننده داشتیم با 971 عکس که رکورد شکسته شد و 300 عکس روی دیوار رفت.»
به گفته وی، از این تعداد اثر، 74 عکس در گرایش آموزش و پرورش داریم که بر محور تعلیم وتربیت متمرکز است ،54 عکس در گرایش کار و جهاد اقتصادی و 101 عکس در گرایش دانش‌آموزی است که در بخش‌های جنبی و آزاد شرکت کرده‌اند.
مدیر اجرایی هفتمین جشنواره عکس رشد با اشاره به استقبال بی‌نظیر دانش آموزان از این جشنواره گفت: «در این دوره بالاترین استقبال پیش بینی شده را شاهد بودیم چنان‌که این استقبال منجر شد تا به جای 3 نفر، 5 برنده را اعلام کنیم.»
وی درخصوص گرایش زنگ هنر که بخش ویژه این دوره از جشنواره بود گفت‌: «گرایش فرهنگ و هنری در دوره هفتم با 26 عکس برقرار شده که حاصل مشارکت مستقیم موسسه صبا ست.»
وی با خوب ارزیابی کردن هفتمین جشنواره عکس رشد اظهار کرد: «این جشنواره به هفتمین دوره خود و به نقطه رشد و بالندگی خود رسیده‌است. عکاسان حرفه‌ای و معلمان و دانش‌آموزان این حرکت را باور کرده‌اند. برای دوره‌های بعد برنامه‌ریزی‌هایی در نظر داریم و پس از انجام دوره هفتم تعاملات و مذاکراتی خواهیم داشت.»

تعداد بازدید : ۱,۴۰۷
کد خبر : ۹۴۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید