عکس رهبر جدید
در دهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان
«مجلات رشد» 10 جایزه را از آن خود کردند

به گزارش روابط عمومی دفتر انتشارات کمک آموزشی، روز گذشته (17/11/1390)  مراسم اهدای جوایز دهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
بیش از 6000 هزار اثر در مجلات کودک و نوجوان چاپ شده در سال های 88 و 89  در 11 گروه داوری مورد ارزیابی قرار گرفت و از 97 اثر راه یافته به مرحله نهایی، 30 اثر مورد تقدیر قرار گرفتند.
مجلات رشد نیز سهم عمده‌ای در این جوایز داشت:

در بخش سرمقاله و یادداشت کودک ، دیپلم افتخار و دو کارت هدیه 500 هزار تومانی را برای آثار «آخرین سلام» چاپ شده در نشریه رشد دانش آموز، شماره اردیبهشت‌ماه سال  88 و «جاپاهای برفی» چاپ شده در نشریه سروش کودکان شماره 119 به طور مشترک به بهروز رضایی و هدیه شریفی اهدا کرد.

در بخش سرمقاله نوجوان، هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه 500 هزار تومانی را برای اثر «بیایید قد بکشیم» نشریه رشد نوجوان شماره 2 آبان‌ماه سال  89 به حبیب یوسف زاده اهدا کرد.

هیئت داوران بخش گفت‌وگو کودک، دیپلم افتخار و دو کارت هدیه 500 هزار تومانی را برای اثر «سلام خرگوشی یعنی من حساسیت دارم» از نشریه رشد دانش‌آموز شماره 8 اردیبهشت‌ماه سال  88 به اعظم اسلامی اهدا کرد.

درهمین بخش و در حوزه نوجوان، هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه 500 هزار تومانی را برای اثر «باغ بهشتی در حاشیه کویر» از نشریه رشد نوجوان شماره 4 دی‌ماه سال  88 به فاطمه مشهدی رستم اهدا کرد.

در قسمت داستان کودک و خردسال، هیئت داوران لوح زرین جشنواره به همراه دیپلم افتخار و سه کارت هدیه 500 هزار تومانی را برای مجموعه طنز« جزیره بی‌تربیت‌ها » در نشریه رشد دانش‌آموز به شهرام شفیعی اهدا کرد.

همچنین هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه 500 هزار تومانی را برای مجموعه داستان‌های چاپ شده در نشریات ماهک و رشد کودک به ناصر کشاورز اهدا کرد.

هیئت داوران بخش گرافیک دیپلم افتخار و دو کارت هدیه 500 هزار تومانی را برای صفحه آرایی رشد نوآموز به داود صفری اهدا کرد.

در همین قسمت، در بخش نوجوان زیر بخش طراحی جلد، هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه 500 هزار تومانی را به صورت مشترک به علیرضا پورحنیفه و محسن میرزایی اهدا کرد.
 
در همین بخش در زیربخش طراحی گرافیک، هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه 500 هزار تومانی را برای صفحه‌آرایی رشد نوجوان به شاپور حاتمی اهدا کرد.

در همین بخش، زیربخش تصویرگری، هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه 500 هزار تومانی را برای مجموعه آثار در نشریه رشد نوجوان شماره 7 فروردین‌ماه سال  89 و نشریه شاهد نوجوان شماره 69 به میثم موسوی اهدا کرد.
 
همچنین در بخش عکس و حوزه نوجوان، هیئت داوران لوح زرین جشنواره به همراه دیپلم افتخار و سه کارت هدیه 500 هزار تومانی را برای مجموعه عکس‌های چاپ شده در نشریه شاهد نوجوان به اعظم لاریجانی (عکاس مجلات رشد) اهدا کرد.

٭ دفتر انتشارات کمک آموزشی ضمن عرض شادباش به همکاران هنرمند، از خداوند منان سعادت و سلامت و سرافرازی روزافزون برای آنان آرزومند است.

دهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان

 

دهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان

تعداد بازدید : ۱,۳۳۸
کد خبر : ۶۷۷
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید