عکس رهبر جدید
در مجلات رشد امسال کدام قهرمانان ایرانی معرفی شدند؟
مجلات دانش‌آموزی رشد ۲۹ قهرمان ملی و دینی را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به مخاطبان خود معرفی کرده‌اند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش، در وزارت آموزش و پرورش یکی از رسالت‌های مجلات رشد معرفی الگوها و قهرمانان ملی و دینی است و بیان مجاهدت‌ها، حماسه آفرینی و رشادت‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و علم و فناوری یکی از مصادیق معرفی این قهرمانان به آینده‌سازان ایران اسلامی می‌باشد.

شهیدان حاج‌ قاسم سلیمانی، مصطفی چمران، علی صیاد شیرازی، حسن باقری، حاج حسین همدانی، ابراهیم هادی، مسعود علی‌محمدی، محسن فخری‌زاده، داریوش رضایی‌نژاد، مصطفی احمدی روشن، مجید شهریاری، علی‌اکبر شیرودی، عباس بابایی، مرتضی آوینی، محمد بابایی، عباس بابایی، سیدعلی اندرزگو، مهدی باکری، اقبال آدمی، محمدحسین فهمیده، محمدرضا دستواره، نادر مهدوی، محمدحسین بواس، مهدی قاضی‌خانی، مرحمت بالازاده، نوراله اختری، مصطفی کاظم‌زاده، رضا پناهی، محمود مهاجر و مرحوم سیدحسن نیرزاده نوری از جمله الگوها و قهرمانان ملی و دینی بودند که در دوره تحصیلی 1402-1401 به مخاطبان مجلات دانش‌آموزی رشد معرفی شده‌‌اند.

این رسالت ملی در سال تحصیلی 1403-1402 به همت سردبیران و اعضای مجلات دانش‌آموزی و بزرگسال ادامه خواهد یافت. امید است با این اقدام، قدمی هرچند کوچک در معرفی شهدا و قهرمانان ایران اسلامی برداشته شود.

 
برای مشاهده برخی از مطالب منتشر شده در زمینه معرفی قهرمانان ملی اینجا را انتخاب کنید.

 

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۶۲۲
کد خبر : ۴,۲۲۴
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید