عکس رهبر جدید
اعضای کمیته برگزاری پنجاه‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منصوب شدند
دبیر پنجاه‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، ابلاغ اعضای این دوره جشنواره را اعطا کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، این نشست با حضور محمد صالح مذنبی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، صادق یزدانی دبیر پنجاه‌ودومین دوره جشنواره برگزار شد و در پایان ابلاغ اعضای کمیته‌های مختلف این دوره جشنواره به آن‌ها اعطا شد.

محمد صالح مذنبی مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در خصوص برنامه‌ریزی معکوس از 7 تا 13 آذر ماه؛ بهره‌گیری مطلوب از توان کانال اطلاع‌رسانی شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) و پخش زنده مراسم؛ پوشش جشنواره از این طریق و همچنین اکران برخط فیلم‌ها در این پلتفرم، مواردی را اشاره کرد.

صادق یزدانی دبیر پنجاه‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با اشاره به اینکه این جشنواره قدیمی‌ترین و پر مخاطب‌ترین جشنواره فیلم در کشور بوده و جایگاه ویژه‌ای دارد؛ یادآور شد: این جشنواره مخاطبان بسیار جدی و کنشگری دارد و ما باید در این دوره جشنواره پیوند بین این مخاطبان و مدرسه؛ دانش‌آموز و معلم را برقرار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به جایگاه این جشنواره باید فعالیت رسانه‌ای و اطلاع رسانی ویژه‌ای برای معرفی آن صورت پذیرد؛ افزود: آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دو گزاره مهم هستند و باید به آن‌ها نگاه دیگری داشت؛ ضمن آن که دهه هشتادی و دهه نودی‌ها را داریم که امسال باید آن‌ها را جداگانه ببینیم و برایشان برنامه داشته باشیم.

بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای کشور، ارتباط مطلوب با اعضای هیئت داوران و هیئت انتخاب؛ طراحی فرایندها؛ افزودن پیوست رسانه‌ای به تمام فعالیت‌ها؛ فضاسازی مطلوب رسانه‌ای؛ تبلیغات شهری؛ نگاه همه جانبه به ارکان جشنواره مانند برگزارکنندگان، اعضای هیئت داوران، اعضای هیئت انتخاب؛ برگزیدگان سال‌های قبل؛ دانش‌آموزان و معلمان و...؛ از  مواردی بود که دبیر جشنواره پنجاه و دوم فیلم رشد به آن‌ها اشاره کرد. وی برگزاری رویدادهای جانبی متفاوت با ادوار گذشته و داشتن اتاق فکری پویا را امری ضروری برای جشنواره پنجاه و دوم دانست.

در پایان این نشست ابلاغ مسئولان کمیته‌های مختلف پنجاه‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به آن‌ها اعطا شد.

بر این اساس مسعود جهانشاهی به عنوان قائم مقام دبیر، امیرحسین کریمی به عنوان مسئول کمیته اجرایی، روح‌الله مالمیر به عنوان رئیس هیئت انتخاب جشنواره، افشین اسدی اربابی به عنوان مشاور هنری و رسانه‌ای، وحید گرایلی به عنوان مسئول کمیته تبلیغات رسانه‌ای، فاطمه لطفی به عنوان مسئول دبیرخانه اداری و مکاتبات و افسانه هنرور به عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و جذب آثار خارجی منصوب شدند.

پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از 7 تا 15 آذرماه در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 9 آبان‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای مربوط به این دوره جشنواره در پایگاه اینترنتی به نشانی  https://eff.roshd.ir/ صورت خواهد گرفت.


منبع: وبگاه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۳۴۰
کد خبر : ۴,۰۵۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید