عکس رهبر جدید
نیاز شیمی به خرده مهارت در کنار مهارت
جدیدترین شماره فصل‌نامه «رشد آموزش شیمی» در جدیدترین شماره خود به حوزه تربیت و یادگیری علوم تجربی ـ شیمی به عنوان یکی از 11 حوزه تربیت و یادگیری پرداخته است.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی؛ فصلنامه‌ تخصصی رشد آموزش شیمی از گروه مجلات علوم پایه و فنی به عنوان جزئی از بسته‌‌های تربیت و یادگیری در چارچوب اهداف و نظام آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی برای معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

در یکصد و سی‌وسومین شماره این فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی مطالبی در حوزه شیمی و برنامه درسی، شیمی در بستر تاریخ، آموزش شیمی در جهان امروز، شیمی ـ صنعت و زندگی، همراه با معلمان، شیمی و پژوهش، آموزش با آزمایش و تازه‌‌های شیمی منتشر شده است.

معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در این شماره از رشد آموزش شیمی مطالبی چون: پژوهش در آموزش شیمی، نیاز شیمی به خرده‌مهارت در کنار مهارت، شیمی را به زندگی گره بزنیم، نقش مشابهت‌سازی در آموزش و یادگیری علوم تجربی، ساختار لوویس مولکول‌ها و یون‌ها، سیر تا پیاز شیمی آشپزخانه‌ای، آموزش‌پژوهی و اشتراک‌گذاری تجربه‌های آموزشی دبیران شیمی، آزمایشی ساده و جالب برای دوران کرونایی و... را می‌خوانند.
 
فایل PDF و نسخه چاپی فصلنامه‌‌های تخصصی رشد در بخش فروش و اشتراک وبگاه مجلات رشد به فروش می‌رسد. برای ثبت نام در وبگاه و خرید نشریات رشد اینجا را انتخاب کنید.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۲۴
کد خبر : ۳,۹۱۶
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید