عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.
دبیر دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد معرفی شد
محمدرضا شکرریز به عنوان دبیر دهمین جشنواره تولید الکترونیکی رشد معرفی شد

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، دهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و استفاده از فناوری اطلاعات وارتباطات در فرآیندهای یاددهی و یادگیری؛ ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی وترغیب و پرورش و حمایت مالی و معنوی از توانمندی‌های معلمان، دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری الکترونیکی؛  تولید و تأمین محتوای الکترونیکی چندرسانه‌ای و رمزینه پاسخ سریع (QR Code) متناسب با نیاز دانش‌آموزان و معلمان و بارگذاری کلیه آثار راه یافته به بخش مسابقه در شبکه ملی مدارس ایران (رشد) و توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره برداری از مواد و رسانه‌های یادگیری الکترونیکی برگزار خواهد شد.

این جشنواره با همکاری و مشارکت معاونت‌های آموزش ابتدایی، متوسطه (شاخه نظری، فنی حرفه‌ای و کاردانش) و مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش محمدرضا شکرریز، معاون فناوری آموزشی در دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به عنوان دبیر این جشنواره معرفی شده است.

این جشنواره در یک مرحله و به صورت کشوری از میان محصولات برگزیده شده توسط هیأت انتخاب جشنواره برگزار می‌شود. گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره معلمان (مربیان)، دانشجویان، دانش‌آموزان و شرکت‌ها و مؤسسات علمی و آموزشی فعال در امر تولید محتوای الکترونیکی و سایر علاقه‌مندان خواهند بود. علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت roshd.ir مراجعه و ضمن مطاله راهنما برای ثبت نام اقدام کنند.

 

گفتنی است ثبت نام در این جشنواره از 25 اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان 15 مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۸۷
کد خبر : ۳,۶۶۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید