عکس رهبر جدید
ثبت نام در جشنواره فیلم رشد برای هنرمندان داخلی تا پانزدهم شهریورماه ادامه دارد
۳۰ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۲۴
چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد
به گزارش دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم رشد، مهلت دریافت آثار بین‌الملل جشنواره فیلم رشد به اتمام رسیده است اما نظر به تماس‌های مکرر و درخواست‌های فیلمسازان و هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در چهل و نهمین جشـنواره بین‌المللی فیلم رشد، مهلت ارسال فیلم صرفاً برای هنرمندان داخلی تا پانزدهم شهریورماه ۱۳۹۸ تمدید شده است. فیلم‌سازان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۱۳۹۸/۶/۱۵ فرم الکترونیکی فراخوان را از طریق نشانی festival.roshd.ir تکمیل و کد رهگیری دریافت نمایند.
فیلم‌سازان محترم فقط تا قبل از پایان مهلت تمدید شده فرصت دارند یک نسخه از فیلم خود را بر روی لوح فشرده‌ به همراه کد رهگیری دریافتی، از طریق پست و یا به صورت حضوری به نشانی: تهران ـ خیابان ایرانشهر شمالی ـ پلاک ۲۷۰ ـ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ـ دبیرخانه جشنواره فیلم رشد ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند.
لازم به ذکر است آثاری که به هر دلیل بعد از این تاریخ به دبیرخانه مربوطه تحویل داده شوند، مورد ارزیابی قرار نخواهند گرفت.

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی / واحد فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۲۲۱
کد خبر : ۲,۹۶۱
الناز
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
0

فیلم کوتاه دابر از سعید نجاتی یک فیلم ضعیف و کلیشه ای و تکراری و ساده و ابتدایی است با فیلمنامه خیلی ضعیف و طراحی پوستر بد ، سعید نجاتی یک بچه نادان و کم هوش و نابازیگر رو آورده وسط برف و بیابان گریه می کنه و داره از غصه دق می کنه و زجر می کشه ، آن هم برای یک مسئله طبیعی ، چرا سعید نجاتی فکر کرده یک دختر نوجوان که پریود شده اینقدر احمقه که نمی دونه مشکلش چیه و پدری هم احمق تر از خودش داره که دو هزاریش نمی افته که مشکلش چیه . نمی دونم چرا هر کس می خواد فیلم بسازد وارد بحث های عادت ماهیانه و بحثهای زنانه می شود و این طوری می خواهند جلوه گری و خودنمایی کنند ، آن هم به شکل ناشیانه و کلیشه ای و ناخوشایند ، یک دختر نوجوان فهم و عقل نداره خودش این مسئله رو حل کنه با معلمی ، فامیلی یا رفیقی یا زنی در مورد مشکلش صحبت کنه ؟ یعنی تو این دنیا و توی مدرسه ، کسی نبوده به این بچه توضیح بده پریودی چیه ؟ که این جوری داره گریه می کنه و داره از غصه دق می کنه و خودش رو زجر و عذاب می ده آن هم به شدت خیلی مضحک و خنده داره ، این جور فیلمها ارزش جایزه گرفتن نداره و فقط بی خودی بلده شلوغ بازی در بیاره و جایزه


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید