عکس رهبر جدید
برپایی کارگاه آموزشی تبیینی رویکرد برنامه‌درسی در حوزه تولید کتاب‏‌های آموزشی علوم تجربی به همت دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

صبح روز یکشنبه (93/02/14) در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کارگاه آموزشی- تبیینی با رویکرد برنامه ‌درسی در حوزه تولید کتاب‏های آموزشی علوم‌تجربی توسط دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی برگزار شد.
دومین کارگاه آموزشی با رویکرد تولیدات آموزشی علوم تجربی برگزار شد که در این کارگاه تعامل با ناشران و رویکرد برنامة درسی که از رویکردها و محورهای سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی در دفتر انتشارات و تکنولوژی‌ آموزشی است، که از جمله اهداف برگزاری این کارگاه محسوب می‌شد. این در حالیست که در اسفندماه سال گذشته نیز کارگاه آموزشی ریاضی توسط دفتر انتشارات و تکنولوژی‌ آموزشی برگزار شد که مورد استقبال بسیاری از ناشران و مولفان قرار گرفت.
درس علوم‌تجربی در دوره ابتدایی، راهنمایی و متوسطه اول از جمله دروس مهم به حساب می‌آید که تاکنون در این موضوع 112 ناشر با این مجموعه همکاری داشته و 615 کتاب در بخش علوم تولید شده است. 45 ناشر با توجه به فراوانی کتاب‌ها در این کارگاه آموزشی دعوت شدند که بیش از 86 درصد تولید کتاب‌های آموزشی علوم را بر عهده داشتند.
همچنین دکتر محمود امانی طهرانی، مدیر کل دفتر برنامه‏ریزی و تالیف کتب درسی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مولف و مترجم کتاب‌های علمی و دبیر مجموعه کتاب‌های علوم در این کارگاه حضور پیدا کرده و پاسخگوی سوالات کارشناسان در این کارگاه آموزشی بودند.
گفتنی است پاسخگویی به سوالات خانواده‌ها و دانش‌آموزان در خصوص انتخاب کتاب‌های آموزشی مناسب از دیگر برنامه‌های غرفه دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. لازم به ذکر است کارشناسان دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه سازمان‌ها و نهاد‌ها حضور دارند.

نشست 3
نشست 2
نشست 1

تعداد بازدید : ۱,۱۷۷
کد خبر : ۱,۵۶۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید