عکس رهبر جدید
در فصل‌نامه‌ی رشد آموزش پیش‌دبستانی بررسی شد: وضعیت آموزش زبان خارجی در مراکز پیش‌دبستانی
نشست بررسی وضعیت موجود آموزش زبان خارجی در مراکز پیش‌دبستانی، با حضور سردبیر فصل‌نامه‌ی رشد آموزش پیش‌دبستانی و تعدادی از اساتید دانشگاه و کارشناسان آموزش زبان‌های خارجی برگزار شد

نشست بررسی وضعیت موجود آموزش زبان خارجی در مراکز پیش‌دبستانی، با حضور دکتر فرخنده مفیدی سردبیر فصل‌نامه‌ی رشد آموزش پیش‌دبستانی و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی و تعدادی از اساتید دانشگاه و کارشناسان آموزش زبان‌های خارجی برگزار شد.
در این نشست که گزارش کامل آن در جدیدترین شماره‌ی فصل‌نامه‌ی رشد آموزش پیش‌دبستانی منتشر شده است، دکتر مفیدی گفت: «زبان در آموزش پیش‌دبستانی، داستانی معصومانه و آ‌غازی کند دارد و هنوز نگرش‌های مبهم، غریب و متفاوت به آن وجود دارد. به همین دلیل، وضعیت آموزش فعلی در این دوره پایدار نیست.
این نشست، نگاهی دارد به کارهای ما به عنوان کسانی که با بچه‌ها کار می‌کنیم و درگیر آموزش و برنامه‌ریزی هستیم. می دانیم که این دوره، حساس و زمان بالندگی است و هر چه در آن شکل بگیرد، دوام می‌یابد و تغییر آن دشوار است. طبق این یافته، باید ببینیم کدام ترجیح دارد: شکل و شیوه‌ی آموزش رسمی یا غیر رسمی؟ و این که چه کسی آموزش دهد؟»
در این نشست تعدادی از متخصصان آموزش زبان‌های خارجی و استادان دانشگاه نیز دیدگاه‌های خود را درباره‌ی وضعیت موجود آموزش زیان‌خارجی در مراکز پیش‌دبستانی ارائه کردند. گزارش کامل این نشست در آخرین شماره‌ی رشد آموزش پیش‌دبستانی (شماره 9، زمستان 1389) چاپ شده‌است.

تعداد بازدید : ۱,۹۳۶
کد خبر : ۱۴۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید