عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

دستیاران مجازی سلامت

  فایلهای مرتبط
دستیاران مجازی سلامت
برنامک‌های معرفی شده در این بخش در زمینه تربیت جسمی برای کاربران رسانه‌ها مفید خواهد بود.

برنامک - ۱

ورزشهای روزانه

https://cafebazaar.ir/app/com.daily.workout.app

اگر به دنبـال انگیـزه شروع یک برنامـه ورزشـی هستید یا میخواهیـد تمریـنهای روزانـه خود را بهصورت منظـم از سر بگیرید، با استفاده از این برنامه کاربردی میتوانید این انگیزه را در خود ایجاد کنید.

این برنامه شامل تمرینهای متنوع در زمینههای تمرینهای روزانه، ورزشهای متناسب در محل کار و تمرینهای کششی است. قابلیت اضافهکردن هر تمرین به یک یا چند روز هفته و ایجاد برنامه منظم نیز یکی دیگر از قابلیتهای نرمافزار است. برنامه کاملاً غیربرخط است و شما میتوانید تمرینها را در هر مکانی انجام دهید.

 

برنامک -2

Bluelight Filter for Eye Care - Auto screen filter

فیلتر نور آبی

 https://cafebazaar.ir/app/jp.ne.hardyinfinity.bluelightfilter.free

ابزار مناسب Bluelight Filter

به چشـمهایتـان آسیـب نرسـانید. نور آبـی که از تلفـنهـای هـوشمنـد و رایانک (تبلـت) ها منعـکس میشـود، به چشـمها آسیب میرسـاند و حـس خستـگی چشم و نیاز به خوابیدن را در شما ایجاد میکنـد. برنامه حاضر از نور صفحه نمایش میکاهد و به چشمهای شما اجازه میدهد در آرامش باشند.

 

برنامک -۳

پابهپا - تمرین ورزشی+رژیم غذایی

https://cafebazaar.ir/app/io.pabepa

«پابهپا» راهحلی ساده برای زندگی سالم ارائه میدهد. شما میتوانید هرجایی که هستید، با استفاده از برنامه پابهپا، برای رسیـدن به اهـداف ورزشـیتان تـلاش کنید؛ بدون اینکه به امکانات عجیب و غریب یا صرف زمان قابل توجهی نیاز داشته باشید. علاوه بر ایـن، میتوانیـد با کمک پابهپا برنامه غذایی داشته باشید و غذاهای رژیمی هم درست کنید.

«تمرینهای هفت دقیقهای» بر پایه تحقیقات علمی صورت گرفتهاند و امروزه ورزشکاران در اقصا نقاط دنیا از آن استفاده میکنند. تمرینهای پر فشار با استراحت کوتاه، سوخت و ساز بدن را بالا میبرند. مقدار کالری مصرفی این مدل تمرینها، معادل حدود یک ساعت تمرین به شکلهای دیگر است.

 

برنامک -4

Fabulous: Daily Motivation

https://cafebazaar.ir/app/co.thefabulous.app

این برنامه با راهنماییهای علمی در زمینه ایجاد عادتهای روزانه سالم در زندگی، کمک میکند انرژی بیشتری داشته باشیـد، احسـاس سرزنـدگی کنیـد، وزن خود را کاهـش دهید و بهتر  بخوابید.

با دنبالکردن برنامه گام به گامی که Fabulous در اختیار شما قرار میدهد، فعال باشید، بهتر تغذیه کنید، بهتر بخوابید، از وزن خود بکاهید و انگیزه بیشتری در زندگی داشته باشید. این برنامه تنها عادتها را ایجاد نمیکند، بلکه راهکاری جامع برای ایجاد زندگـی سالـم دارد و یک مـربی خصـوصی برای خوشحالبودن شماست!

۲۴۶
کلیدواژه (keyword): رشد فناوری آموزشی،تربیت فناورانه،ورزش‌های روزانه،فیلتر نور آبی،پا‌ به‌ پا،حسین غفاری
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید