عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

اسکای روم

  فایلهای مرتبط
اسکای روم

اسکایروم1 سامانه برگزاری کلاس زنده، جلسههای هماندیشی، وبینار و جلسات مجازی است؛ محصولی ایرانی که از سال 1396 متولد شده است و در دوران همهگیری کرونا توانست جایگاه خوبی در میان رقبا کسب کند. این سامانه قابلیتهای بسیاری دارد؛ از جمله ارتباط شنیداری و دیداری، اشتراک دسکتاپ، پخش فایلهای صوتی و تصویری، نمایش تصاویر(اسلاید)، تخته سپید (وایتبرد) و اشتراک فایل. محیط این برنامه بسیار ساده و کاربرپسند است.

1. نشان و نام تجاری برگزارکننده و همچنین عنوان اتاق (روم)؛

2. مدتزمان شروع رویداد؛

3. فهرست (منو) برنامه که ابزارهای متعددی را در خود جای داده است؛

4. نوار ابزار؛

5. تصویر وبکم کاربران و فایلهای رسانهای در حال پخش؛

6. فهرست کاربران حاضر و نقشهای آنها. همچنین، مدیریت کاربران از طریق همین پنجره انجام میشود؛

7. نمایش پیامهای ارسالی کاربران؛

8. خروجی ابزارهای تولید محتوا همانند تصاویر (اسلاید) و اشتراک دسکتاپ.

هر برنامه، رویداد و کلاسی یک نشانی اینترنتی منحصربهفرد دارد که میتوان آن را در اختیار دانشآموزان و کاربران قرار داد تا بهصورت مهمان وارد سامانه شوند. حتی میتوان به کمک تنظیمات، رویدادها را بهصورت خصوصی برگزار کرد و برای کاربران نام کاربری و رمز عبور خصوصی تعریف کرد.

 

در اسکایروم ساختن اتاق یا کلاس بسیار ساده است. پس از نامنویسی در وبسایت اسکایروم به نشانی «www.skyroom.online»، روی گزینه ورود کلیک میکنیم.

 

پس از واردکردن نام کاربری و گذرواژه، از فهرست بالای صفحه وارد «درگاه (پنل) مدیریت» میشویم.

از بخش «اتاقها» یک «اتاق جدید» تعریف میکنیم.

 

پس از واردکردن جزئیات خواستهشده در نمونبرگ (فرم)، آن را ذخیره میکنیم تا اتاق ساخته شود. پس از ساخت اتاق میتوان آن را ویرایش کرد.

 

در فهرست اتاقها روی گزینه موردنظر کلیک میکنیم تا فرم ویرایش آن ظاهر شود. در اینجا سه گزینه جدید نیز در مقابل ما قرار میگیرند. در این قسمت، با توجه به عکس، منظور از اسلایدها، اسلایدهایی هستند که در ابتدای ورود کاربر نمایش داده میشوند. اگر از قالب گیف2 استفاده کنیم، اسلایدهایی متحرک خواهیم داشت. منظور از «رسانه پیشفرض» نیز همان فایل صوتی یا تصویری است که در ابتدای ورود هر کاربر به اتاق، به او نمایش داده میشود. با کلیک روی سربرگ «وضعیت» هم میتوانیم گزارشهایی را در رابطه با اتاق موردنظر خود به دست آوریم.

تجربه خودتان را از کارکردن با اسکایروم برایمان بفرستید.

 

 

پینوشتها

1. SKYROOM

2. GIF

۳۰۱
کلیدواژه (keyword): رشد مدیریت مدرسه،راهبری آموزشی،اسکای‌ روم،سعید چگینی،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید