عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

جیتسی میت

  فایلهای مرتبط
جیتسی میت
بیش از یک‌سال و نیم است که جهان درگیر شیوع ویروس کروناست و ارتباط‌های کاری و اجتماعی از حالت چهره به چهره به شیوه‌های مجازی و مبتنی بر اینترنت تغییر یافته‌اند؛ به گونه‌ای که کلاس‌های درس، جلسات کاری و حتی محیط‌های شغلی و کاری به کمک اینترنت برگزار می‌شوند.

بیش از یک‌سال ‌و نیم است که جهان درگیر شیوع ویروس کروناست و ارتباط‌های کاری و اجتماعی از حالت چهره به چهره به شیوه‌های مجازی و مبتنی بر اینترنت تغییر یافته‌اند؛ به گونه‌ای که کلاس‌های درس، جلسات کاری و حتی محیط‌های شغلی و کاری به کمک اینترنت برگزار می‌شوند.

بر اساس این نیاز، از یک طرف نرم‌افزارهایی که پیش از این وجود داشتند و از سوی دیگر اپلیکیشن‌های جدید با توان و امکانات وسیع‌تر، وارد عرصه فعالیت شده‌اند. در این سلسله در هر شماره یک سرویس برخط رابه‌صورت اجمالی معرفی می‌کنیم. اگر شما نیز نرم‌افزارهای خوبی از این دست می‌شناسید، لطفاً از طریق راه‌های ارتباطی مجله آن‌ها را معرفی کنید.

 

«جیتسی‌میت» یکی از ابزارهای رایگان ارتباط ویدیویی است که به‌وسیله آن می‌توانید کنفرانس ویدیویی با کیفیتی را تجربه کنید. این سرویس رمزگذاری شده است و داده‌های شما را نمی‌فروشد. برای استفاده از آن به ساختن حساب کاربری نیاز ندارید و برای شروع یا عضویت در جلسه، نیازی به نصب نرم‌افزار نیست. مراحل کار آن نیز بسیار ساده است.

برای شروع، با رایانه شخصی یا تلفن همراه وارد این نشانی شوید:  meet.jit.si

در این کادر، نام جلسه موردنظر خود را وارد کنید (نام جلسه را آن‌قدر منحصر به‌فرد کنید که از قبل استفاده نشده باشد).

در پنجره بعد باید نام خودتان در گروه را وارد کنید. همچنین، می‌توانید تنظیمات مربوط به تصویر پس‌زمینه، ورودی صدا و نوع دوربین را انجام دهید. پیشنهاد می‌شود تنظیمات را روی پیش‌فرض بگذارید.

 حالا با فشردن دکمه Join meeting وارد محیط برنامه شوید.

نشانی اتاقی را که ساخته‌اید، بالای صفحه می‌بینید: https://meet.jit.si/modiriat-madrese

برای پیوستن دوستان یا همکارانتان به جلسه، کافی است این نشانی را برای آن‌ها بفرستید تا با واردکردن این نشانی در مرورگر، وارد اتاق جلسه شوند.

همچنین، می‌توانید به‌عنوان مدیر جلسه، از فهرست More actions با انتخاب Security options، برای ورود به گروه رمز عبور انتخاب کنید.

از دیگر امکانات این سرویس می‌توان به انتخاب کیفیت ویدیو، مدیریت جلسه از طریق دادن اجازه صحبت به افراد یا بستن پخش‌کننده صدا (میکروفون) آن‌ها، امکان ضبط جلسات و ذخیره‌سازی در «دراپ‌باکس»، امکان پخش برخط از طریق سرورهای استریم  و اشتراک‌گذاری ویدیو اشاره کرد.

 

۴۵۲
کلیدواژه (keyword): رشد مدیریت مدرسه، معرفی نرم افزار،جیتسی‌ میت،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید