عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.
تقدیر مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از نماینده مجلات رشد شهرستان زرند
مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از زحمات نماینده مجلات رشد در شهرستان زرند استان کرمان بابت رشد توزیع مجلات در این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از زحمات نماینده مجلات رشد در شهرستان زرند استان کرمان تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش مجلات رشد به عنوان یک ابزار کمک‌آموزشی از برنامه درسی و در چهارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش با زمینه تحلیلی و اطلاع‌رسانی می‌باشد و توزیع این مجلات با هدف ترویج خواندن، توسعه فرهنگ مطالعه، تعمیق تفکر خلاق و کیفیت‌بخشی به فرآیندها در آموزش و پرورش برای گروه‌های سنی و مخاطبان گوناگون انجام می‌شود.

در راستای این اهداف، حسین حاجی‌زاده، کارشناس دوره پیش‌دبستان و دبستان اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند استان کرمان و نماینده مجلات رشد در این استان در سال تحصیلی 1400-1399 و در شرایطی که مدارس کشور به علت همه‌گیری کرونا تعطیل بودند، تعداد 130000 جلد از نشریات رشد را در این استان به دست مخاطبان رسانده است.

در این راستا محمدابراهیم محمدی، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از حمایت‌های حسین کاظمی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند و تلاش‌های حاجی‌زاده به عنوان نماینده مجلات رشد در این استان تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۴۳۸
کد خبر : ۳,۷۵۶
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید