بازنگری سنجههای ارزیابی منابع آموزشی و تربیتی مکتوب در دستور کار گروه تدوین استاندارد و تولید مواد و رسانههای آموزشی مکتوب قرار گرفت.
به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، بازنگری و اصلاح سنجههای ارزیابی منابع آموزشی و تربیتی مکتوب در دستور کار گروه تدوین استاندارد و تولید مواد و رسانههای آموزشی مکتوب قرار گرفت.
اشرف حمیدی، سرپرست گروه تدوین استاندارد و تولید مواد و رسانههای آموزشی مکتوب در این خصوص اظهار داشت: با توجه به ضرورت ارتقاء کیفیت و دقت ارزیابی منابع آموزشی و تربیتی مکتوب، سنجههای موجود باید بازنگری، اصلاح و تکمیل شوند.
وی افزود: براساس نیازسنجی انجام شده مبتنی برنظرات کارشناسان ارزیاب موضوعی، ضرورت بازنگری، بازطراحی، اصلاح و تکمیل سنجههای ارزیابی کتابهای آموزشی (غیر درسی) بهویژه در درسهای هنر، ادبیات فارسی (انواع مهارتهای زبانی خوانداری/ نوشتاری)، مهارتهای زندگی و تفکر و پژوهش کاملاً محسوس است.
حمیدی از کارشناسان و معلمان دعوت کرد تا نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه استانداردها، راهنماهای تولید و سنجههای ارزیابی موجود، از طریق گزینه ارتباط با ما در سامانه samanketab.roshd.ir و انتخاب گزینه ارتباط با واحد استاندارد مکتوب، اعلام نمایند.