سومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاعرسانی رشد آموزش زبانهای خارجی (دوره سی و پنجم، شماره پیدرپی ۱۳۳، بهار ۱۴۰۰) از گروه فصلنامههای علوم انسانی برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در ۴۸ صفحه با فهرست مطالب زیر منتشر شد.
به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، سومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاعرسانی رشد آموزش زبانهای خارجی (دوره سی و پنجم، شماره پیدرپی ۱۳۳، بهار ۱۴۰۰) از گروه فصلنامههای علوم انسانی برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در ۴۸ صفحه با فهرست مطالب زیر منتشر شد.
سخن سردبیر
اهمیّت به روز بودن / دکتر محمدرضا سهرابی
معلم خلاق
ارزیابی مجازی مهارت خواندن و درک مطلب هدایت شده: پیشنهادهای کاربردی یک معلم زبان / ژاله پناهی
رشد حرفهای معلم
شیوه مواجهه با زبان آموزان ناهمگن در کلاسهای زبان / فاطمه نامی
مطالعات تطبیقی
ارزشیابی پلکانی در خدمت بازخوردهای اصلاحی معلم / مسعود عزیزی
Digital Learning
The GATE to Interactive Tech Tools for Language Teachers / Fatemeh Asadnia
How
a Pandemic Affected Iranian EFL Contexts in 2020: A Self Reflection on
the Quality of Our Online Teaching Experiences / Mohsen Karrabi
Teacher's Professional Development
Integrating Classroom Research with Daily Teaching-Learning Practices: A Problem Solving Process / Farzaneh Dehghan
Research
Hidden
Neoliberalism in Language Teaching Textbooks: A Study of the New
Headway Series / Mohammad Amini Farsani (Corresponding author), Soraya
Zafarpour & Fateme Ostadzadeh
Comparative Studies
The
Comparative Effect of Integrating Online Learning Websites Versus
E-Learning Tools in EFL Classrooms on Reading Comprehension of Iranian
Intermediate Learners / Atefeh Bahri
Language Education Park
Love is Not Something You See / Hadi Azimi, Zahra Kobadi Kerman
Book and Magazine Review
International
Perspectives on Teaching the Four Skills in ELT: Listening, Speaking,
Reading, Writing, by Anne Burns & Joseph Siegel (Eds.) (2018) / Dara
Tafazoli
برای دریافت فایل PDF این شماره از رشد آموزش زبانهای خارجی اینجا کلیک کنید.