عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.
دومین شماره رشد آموزش تربیت بدنی منتشر شد
دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش تربیت بدنی (دوره بیست و یکم، شماره پی‌درپی ۷۲، زمستان ۱۳۹۹) برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در ۴۸ صفحه منتشر شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش تربیت بدنی (شماره پی‌درپی 72، زمستان 1399) برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه با فهرست مطالب زیر منتشر شد:

 
یادداشت سردبیر

تربیت بدنی فرصتی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان / دکتر زهرا تسلیمی


معرفی برنامه

برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی دانش آموزان به میزبانی مدارس؛ معرفی طرح «مدرسه میزبان» معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، فدراسیون ورزشی دانش آموزی / دکتر نرگس تقی زاده مقدم
 

یادداشت

دختران پر تحرک امروز، مادران سالم فردا / دکتر دنیا پاداش
 

اطلاع رسانی

مشارکت دانش آموزان در فعالیت های جسمانی / دکتر روناک غفوری

دستاوردهای یک جلسه نظارت بالینی / سولماز مهدوی

سواد جسمانی: پایه ای برای رشد بلند مدت ورزشکار / دکتر علی پشابادی

سنجش استقامت قلبی – تنفسی بدون آزمون ورزشی / دکتر مجید جلیلی

آسیب شناسی اشاعه ارزشیابی کیفی توصیفی در نظام آموزشی ایران / دکتر محمد حسنی

یادگیری گفت و گویی؛ رویکردی برای یادگیری پایدار در آموزش محیط زیست / دکتر حمید عبدل آبادی

درس پژوهی / دکتر هادی وطن خواه

فرهنگ پهلوانی؛ چشم انداز، چالش و ملاحظات / فرهاد طلوع کیان

مراقبت و پیشگیری از عوارض چشمی در دانش آموزان / دکتر اعظم گودرزی

سندرم گردن پیامکی و رفتارهای پیشگیرانه در دانش آموزان و بزرگ سالان / لاله پوریا منش، لیلا پوریا منش، کوروش بهزادی

زنگ تفریح، زنگ جنبش و یادگیری فعال / دکتر فاطمه حسینی
 

گفت و گو

کاروان های تجهیزات ورزشی مدارس؛ گفت و گو با فرشید علیزاده، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز / محمد دشتی
 

خاطره

توپ دولایه، ساندویچ دونونه / دکتر حمید رجبی
 

معرفی کتاب

دست نامه تربیت بدنی ویژه آموزگاران ابتدایی (دوره  اول) / افسانه محمدی
 

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۶۸۸
کد خبر : ۳,۵۷۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید