معلمان، هویت تحول / محمدرضا حشمتی
سفرنامه در یک نگاه / محمود امانی طهرانی
تجربهها و دانش بومی / محمد عطاران
محور اول (مفید بودن آموزش / مرتبط ساختن محتوا با زندگی) / معصومه صدیر
• اینفوگراف محور اول
• نعمتهای خدا و ادب پارسی
• سالاد انگلیسی
• خانه سوم
• رومیزیهای چهلتکه
محور دوم (کار گروهی / یادگیری اجتماعی) / راضیه افتخاریزاده
• اینفوگراف محور دوم
• مشاغل در نخلستان
• مدرسه کشاورزی
• اردو و خوراکی
• درس پژوهی
• شیوه ارزیابی پودمان اول
محور سوم (یادگیری فعال، تولید مفهوم به وسیله یادگیرنده / ساختن گرایی) / اعظم ترک حسینینیا
• اینفوگراف محور سوم
• مهارت قاطعیت و جرئتورزی
• گوش تا گوش
• زاویه محاطی و مرکزی هوشمند
• آموزشی از جنس تفکر
محور چهارم (تأکیر بر فعالیتهای عملی و فکری مهارتهای فرایندی) / اسرافیل نصیری
• اینفوگراف محور چهارم
• از گذشته درس بیاموزیم
• از پشمریسی تا گلیمبافی
• سنبادهزنی و رنگآمیزی
محور پنجم (استفاده از تکنیکهای ارزشیابی مستمر) / حسین جهانی
• اینفوگراف محور پنجم
• آب مایه حیات و انرژی
• توربین آبی
• مدرسه فوتبال
محور ششم (استفاده از روشهای جایگزین و متفاوت برای ارزشیابی پایانی / نتیجهمدار) / نرگس لیاقیمطلق
• اینفوگراف محور ششم
• ارزشیابی پایانی مطالعات اجتماعی
• نمایشی از حکمت خدا
• الفصولوالالوان فیاالغة العربیة
• ارزشیابی پایانی درس دینی و قرآن
• نمونه سئوالات پایانی درس علوم تجربی