پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ۰۵:۲۷

نمایش شماره

رشد آموزش ریاضی
شماره‌ ۹۸. زمستان ۸۸

یادداشت سردبیر
زهرا گویا    
a  چه ساکت است!
امیرحسین اصغری  
ریاضی‌دان‌ها به عنوان آموزشگران ریاضی
هیمن بس،ترجمه: نرگس مرتاضی مهربانی  
یادگیری حسابان در دام مفهوم حد و نماها (بخش دوم)
یوسف آذرنگ  
«تصور مفهوم» و «تعریف مفهوم» برای مفهوم «تابع»
مهدی جوادی  
اثبات نامساوی‌ها به کمک توابع محدب (بخش اول)
علی غلامیان   
روایت معلمان: تدریس شهودی و اثر آن بر یادگیری دانش آموزان
فاطمه تکاملی  
آشنایی با مسابقه‌ی ریاضی کانگورو
مریم سعیدی، سپیده چمن‌آرا  
دیدگاه (۱): استقبال از تغییر یا مقاومت در برابر آن
یوسف آذرنگ    
دیدگاه (۲): گزارشی از دوره‌ تحلیل و روش تدریس...
علی روزدار   
وای؛ نه ایگرگ!
ندا مهدوی غروی  
عدد جادویی
فاطمه تکاملی ماسوله    
گزارش و خبر: سی و سومین کنفرانس روان‌شناسی آموزش ریاضی
مانی رضایی  
گزارش و خبر: کارگاه آموزش ریاضی چهلمین کنفرانس ریاضی کشور
بهزاد اسلامی مسلّم       
چکیده‌ های پایان‌ نامه‌ های کارشناسی ارشد آموزش ریاضی
گزارشی از دوره‌ تأمین مدرس طرح غنی‌سازی تجارب یاددهی ـ یادگیری ریاضی
زهره پندی   
نامه‌ های رسیده

اظهارنظر


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید