یادداشت سردبیر
• آیا دانشجومعلمان برای استفاده از فناوریهای آموزشی آمادهاند؟/ مهدی واحدی
تحقیق در فناوری آموزشی
• یادگیری پروژهمحور مبتنی بر هوش مصنوعی/ محدثه قاسمپور
نقشه راه آموزش
• الوکام؛ الوکام؛ بستری برای رویدادهای برخط/ نسرینسادات حسینی
• سبک تفکر در طراحی آموزشی؛ شما چگونه فکر میکنید؟!/ دکتر لیلا سلیقهدار، محمد رحیمزاده
فناوری در خدمت آموزش
• همتاسنجی به کمک هوش مصنوعی/ پریسا گلبارانی
با طعم سرگرمی
• یادگیری با اینترنت اسباببازیها/ علی شیرکرمی
پرونده ویژه
• دانشجو معلمان و فناوریهای آموزشی
• مدل پیسیکی و چالشهای پیادهسازی آن در عصر دیجیتال؛ راهکارهای توانمندسازی دانشجومعلمان/ پریسا گلبارانی
• ماده 28 یا فرهنگیان؟، تقابل نسلها در کلاس؛ آمادگی معلمان مادۀ 28 و فرهنگیان برای آموزش در عصر دیجیتال/ فائزه حسنی
• آموزشهای دانشگاه فرهنگیان در عصر دیجیتال؛ مهارتهای لازم تدریس مؤثر با فناوری به دانشجومعلمان/ عرفان زارعنژاد
• آموزش معلمان در قرن 21؛ دانشگاه فرهنگیان چگونه نسل آینده را آماده میکند؟/ مصطفی امیدی
• ارتقای صلاحیتهای حرفهای دانشجومعلمان با استفاده از فناوری: نقش استادان دانشگاه فرهنگیان در عصر دیجیتال/ محیا زارع نسب، محمدرضا حیدری
تربیت فناورانه
• درسنامههای سواد فضای مجازی؛ سوزن حقیقت در انبار اینترنت؛ چطور در اینترنت اطلاعات غلط را تشخیص دهیم؟ برگرفته از رهیار سواد فضای مجازی «ابریشهر»/ حسین غفاری
• فعالیتهای «ابریشهر»؛ آموزش سواد فضای مجازی در دنیا/ صدرا فیروزمند
• اینترنت وارداتی؛ معرفی منابع سواد فضای مجازی، مجموعۀ مستند شبکه | قسمت هفتم: اثر بروکسل/ حسامالدین ابوالحسنی
جهان در کلاس درس
• دیوارهای سخنگو؛ راز تأثیر تزیینات کلاس بر یادگیری دانشآموزان/ آذر خزائی