یادداشت سردبیر
• باید در هوش مصنوعى باسواد شویم/ مهدی واحدی
تحقیق در تکنولوژی آموزشی
• تکامل فناوریهای آموزشی در خدمت تدریس/ سارا بنیعامریان
نقشه راه آموزش
• فناوری طراحی تدریس مؤثر؛ نگاهی بر وجوه اثرگذار فناوری نوین بر طراحی آموزشی/ نرگس نعمتزاده قهرودی، محمد رحیمزاده
راهبری مسیر یادگیری
• یادگیری ترکیبی و تدریس فناورانه/ سیدعلی حسینی، محمدرضا زینل نرجه
• یادگیری معکوس هدیه؛ تدریس با حداقل امکانات/ ملک حسین
• شخصیسازی یادگیری با تدریس فناورانه/ محیا زارعنسب
• تدریس فناورانه؛ پلزدن به دنیای یادگیری با درنظرگرفتن سبکهای منحصربهفرد یادگیری/ فاطمه شریفی
• تدریس مبتنی بر فناوری؛ موانع و راهکارها/ مریم حسنزاده
• ابزارهای مجازی دستیار معلم/ سعید محققزاده
فناوری در خدمت آموزش
• تدریس اثربخش با Planboard؛ معرفی ابزار پلنبورد برای برنامهریزی آموزشی/ مریم فلاحی
• انقلاب هوشمند در کلاس درس؛ لذتبخشکردن فرایند تدریس با هوش مصنوعی/ فائزه حسنی، مصطفی امیدی
• مایکروسافت تیمز تسهیلگر تدریس؛ Microsoft Teams بستری برای همکاری و تعامل تیمی/ مهدی کماسی
تحقیق در فناوری آموزشی
• اهمیت تدریس فناورانه در آموزش مدرن/ مریم رجبیان دهزیره، مجتبی دانش
طراحی راه آموزش
• قلم طراحی در دست فناوری؛ طراحی آموزشی در خدمت فناوری تدریس/ رقیه سلیقهدار، شهین سپاسی
جهان در کلاس درس
• تجربههای جهانی در تدریس فناورانه کشور فنلاند/ مهدی فتحی، سکینه داوودی
گزارش و گفتوگو
• از قصهگویی سنتی تا ابزارهای هوش مصنوعی؛ گفتوگو با محمد حافظینژاد، معلم نوآور و پیشرو؛ با موضوع تدریس فناورانه/ املیلا صمدی