یادداشت سردبیر
• دیر شده! بجنبیم؛ ضرورت آموزش هوش مصنوعی/ مهدی واحدی
تحقیق در تکنولوژی آموزشی
• هوش مصنوعی؛ مدیریت کلاس درس/ صبا نصر
راهبری مسیر یادگیری
• انقلاب هوش مصنوعی در ایجاد بازخورد یادگیری از همتایان/ مصطفی امیدی
فناوری در خدمت آموزش
• پوپای (Popai) یار مجازی معلم/ محیا زارعنسب
• بدلیجات یادگیری؛ نگاهی به اهمیت و روشهای طراحی شبیهسازهای آموزشی/ صبا نصر
نقشه راه آموزش
• کلاس زنده - 3/ علاء نوری
سنجش و ارزشیابی
• سنجش فناورانه و نحوه مواجهه با چالشهای اخلاقی آن/ محیا زارعنسب
پرونده ویژه
• واقعیت ترکیبی
• واقعیت ترکیبی در آموزش/ صادق حامدینسب
• آموزش با واقعیت ترکیبی؛ بازتعریف تجربه یادگیری در عصر دیجیتال/ راشد محمدیان، جمال محمدیان
• واقعیت ترکیبی در آموزش؛ مرور نمونهها و مصداقها/ روناک محمدیان، سارا خالد کریمی
• فرصتها و چالشهای واقعیت ترکیبی در آموزش/ اسکندر علیجانی علیجانوند
• پایش مرکب؛ آشنایی با ارزشیابی در واقعیت ترکیبی/ کاوان مظفری
آموزش با طعم سرگرمی
• چاشنیهای مصور یادگیری؛ نکتههایی درباره کاربرد بازیهای ویدئویی در تدریس/ علی شیرکرمی
جهان در کلاس درس
• مدرسه ژاپنی در یک نگاه/ زهرا خزائی، زهرا محمودیان
تربیت فناورانه
• دادهکاوی در کلاس؛ چگونه در عصر دیجیتال جاسوسها زیاد میشوند؟،برگرفته از رهیار سواد فضای مجازی ابریشهر/ حسین غفاری
• حفاظت بر خط؛ نگاهی به فعالیتهای اتحادیه بینالمللی مخابرات/ صدرا فیروزمند
• ستارههای خطخطی (قسمت پنجم)؛ تأملی در مجموعه مستند «شبکه»/ حسامالدین ابوالحسنی