یادداشت سردبیر
• سنجش را فناوری باید/ مهدی واحدی
تحقیق در فناوری آموزشی
• یادگیری زیر ذرهبین؛ اهمیت واکاوی یادگیری در بهبود تدریس/ محدثه قاسمپور
• سبکهای یادگیری واک؛ کلید یادگیری مؤثر/ ریحانه ریوندی
راهبری مسیر یادگیری
• دستگاهها یادگیری انطباقی؛ به سوی یادگیری مشتریمحور/ مصطفی امیدی
فناوری در خدمت آموزش
• برنامهای برای تغییر چهره کلاس درس، Cirkledin/ محیا زارعنسب
پرونده ویژه
• سنجش و ارزشیابی فناورانه
• سنجش بهمثابه یادگیری؛ لذت سنجش/ فائزه حسینی
• زیستسنجی در آموزش و یادگیری/ صبا نصر، محمدرضا زینلنرجه
• شبیهسازی سنجش/ فاطمه شریفی
• سنجش با هوش مصنوعی/ مریم حسنزاده
• سنجش هوشمند؛ کلید شخصیسازی آموزشی، گفتوگو با دکتر حمیدرضا مقامی، عضو هیئت علمی و مدیر گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی(ره)/ املیلا صمدی
طراحی راه آموزش
• کلاس انفجاری؛ روشهایی برای برانگیختن کلاس!/ علاء نوری
سرگرمآموزی
• یادگیری در زمین بازیهای ویدیویی/ علی شیرکرمی
جهان در کلاس درس
• عبور از دیوار؛ نگاهی به اهمیت یادگیری خارج از کلاس/ رامین ندری، مهدی فتحی
تربیت فناورانه
• کدام سکو؟؛ انواع سکوهای رسانه اجتماعی چیست و چطور بهترین آنها را انتخاب کنیم؟ برگرفته از رهیار سواد فضای مجازی «ابریشهر» (abrishahr.ir)/ حسین غفاری
• آموزش سواد فضای مجازی در دنیا؛ فعالیتهای «اسطوره اینترنت باش!»/ صدرا فیروزمند
• انحصار ثروت؛ مجموعه مستند شبکه | قسمت سوم: حباب داتکام/ مجید شکاری