یادداشت سردبیر
• باید دانش آموز کارآفرین تربیت کرد/ مهدی واحدی
تحقیق در فناوری آموزشی
• یادگیری نرم؛ روشهایی برای گذر از کلیشههای آموزشی/ ریحانه ریوندی
طراحی راه آموزش
• روشهای تدریس خود راهبرانه؛ طراحی آموزشی با تأکید بر مهارت خود یادگیری/ شهین سپاسی، محمد رحیمزاده
فناوری در خدمت آموزش
• فانوس دریایی دنیای مجازی/ محسن اکبریمطلق
تربیت فناورانه
• سایبر دات ارگ، Cyber.org؛ یک تجربه جهانی، با قابلیت بومیسازی/ صدرا فیروزمند
• زندگی با یک کلیک؛ درسنامههای سواد فضای مجازی – 2/ حسین غفاری
• قسمت دوم: تالار آینه، تنها میان جمع؛ معرفی منابع سواد فضای مجازی مجموعه مستند شبکه/ حسامالدین ابوالحسنی
پرونده ویژه
• چت GPT و آموزش
• تحول آموزشی در سایه هوش مصنوعی/ مهدی کماسی
• اصول همزبانی با چت جیپیتی/ سیدمجید حسینی
• آوردههای چت جیپیتی برای دانشآموزان با نیازهای ویژه/ محیا زارعنسب
• چت جیپیتی؛ مشاور سنجش و ارزشیابی/ محمدرضا زینل نرجه، صبا نصر
• لبههای تاریک هوش مصنوعی/ مریم فلاحی
• هوش مصنوعی، یار یا بار؛ گفتوگویی با دکتر روشن احمدی، عضو هیئتعلمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی/ املیلا صمدی
جهان در کلاس درس
• آموزش چندوجهی با میزهای چندلمسی/ رامین ندری، بتول خزائی
سرگرمآموزی
• بازی دیجیتال بازوی خلاقیت/ علی شیرکرمی
سنجش و ارزشیابی
• سنجش فناورانه در خدمتِ ارزیابی فراگیر/ مریم جعفرنژاد
راهبری مسیر یادگیری
• سواد زیستمحیطی، حلقه گمشده آموزش/ مریم نجارباشی، فرزانه ترابی، حدیث بندریاننژاد