یادداشت سردبیر
• دغدغههای اخلاقی برای فراجهان/ مهدی واحدی
مبانی فناوری آموزشی
• کارآفرینی در عصر دیجیتال و اهرمهای آن/ زهرا کریمیان
طراحی و تولید منابع یادگیری
• برانگیختگی در کلاس درس / سکینه سلیقهدار، نرگس شهین سپاسی
کاربرد فناوری آموزشی
• تاپس/ نسرین سادات حسینی
سنجش و ارزشیابی
• آموزش بدون سنجش پنهان/ فاطمه محمدی
تجربههای زیسته
• یادگیری چندوجهی/ مژگان کرمی
پرونده ویژه/ فراجهان (متاورس) و آموزش
• جهان فراجهان؛ چیستی، چرایی و چگونگی فراجهان/ سمیه مهتدی
• فراجهان و آموزش زیر ذرهبین/ محمدرضا حیدری
• چارچوب فراجهان در آموزش/ سمیه مهتدی
• فراجهان، بستر آموزش سه بعدی/ راشد محمدیان
• فراجهان دیجیتال/ پریسا باقرزاده
• تجربه محیطهای یادگیری تعاملی با فراجهان: گفتوگو با ئاسو شجاعی
تربیت رسانه ای
• راهنمای اخلاقی تعامل و دوستی مجازی/ حسین غفاری
تجربه های جهانی
• مادربزرگها و پدربزرگها در مدرسه/ رامین ندری، امین یوسفوند
سنجش و ارزشیابی
• آینههای آموزشی هوشمند/ محسن فراداودی
کاربرد فناوری آموزشی
• یادگیری در زمین بازی دیجیتال/ دریا مغیثی
مدیریت رسانه ای
• از دادههای پراکنده تا دادهکاوی معناساز/ صدرا فیروزمند
تربیت رسانه ای
• دادهها در سیاست حرف میزنند!/ مهدی حمزهلو