فهرست:
سرمقاله: معیار آموختن چیست؟ / سردبیر: دکتر منیژه رهبر
جایگاه «تجربه و اندیشهی شخصی» در آموزش نوین / جهانگیر ریاضی
آیا تصویر مجازی سایه میافکند؟ / مویکا چیچ
هفت دستورالعمل برای یادگیری مؤثر / جی مک تیگه و کن اوکانر
برج کاشیها، آیا کاشیها را میتوان تا هرجا جلو برد؟ /
محمدرضا خوشبین خوشنظر
قانون سوم نیوتون معلق بر یک ترازو / پل گلاک
چگونه به دانشآموزان ضعیف کلاس توجه کنیم؟ / نسرین صباغ
مقدم
فیزیک: پندار و واقعیت / آر. پی. والاس
مسألهای چالشبرانگیز برای معلمان و دانشآموزان / ردریگو
پلبو
آیا بین جذر و مد و زمینلرزه همبستگی وجود دارد؟ / پل دبلیو.
برتون
اتمها را میتوان دید / دیوید کوکاین
مجسمکردن فیزیک
چرا فلزهای براق گسیلندههای بد تابش هستند / رونالد بریان
بلر الکتریکی / لوئیس رایدر
دینامیک و سینماتیک یک نمونه ربات سیار / فریده نوری
راهکارهای تنوعبخشی به روشهای نوین تدریس با ... / انور
اسمعیل پوری و سلیمان رسولی
تفهیم موضوعهای فیزیکی با استفاده از تصویرهای گویا و ...
/ فردوس عظیمی
فیزیک یک فلزیاب هترودین / جان کاتنل و کنت جانسون
ما و خوانندگان
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA