نمایش شماره

رشد فناوری آموزشی
شماره ۳. آذر ۹۶


یادداشت
ـ پژوهش؛ پشتوانه‌ای محکم برای آموزش، یادگیری و کارکرد فناوری آموزشی/ فرخ‌لقا رئیس‌دانا
تبیین تکنولوژی آموزشی و پداگوژی
ـ آموزش تفکر/ محمود تلخابی
ـ چگونه تفکر انتقادی را در دانش‌آموزان پرورش دهیم؟/ علی‌پور علیرضا توتکله
کاربرد تکنولوژی آموزشی
ـ کاربرد شبیه‌سازی‌های آموزشی در کلاس درس/ محمد‌رضا نیلی احمد‌آبادی، سمیه مهتدی
ـ نگاهی به واقعیت مجازی و کاربرد‌های آن در مدرسه- جهان پیش چشمان شماست/ کیوان قیسوندی
طراحی و تولید برنامه‌ها، مواد و وسایل آموزشی
ـ ایجاد خلأ نسبی/ فاطمه شهزادی
ـ طراحی آموزشی پاسداشت محیط زیست/ لیلا سلیقه‌دار، عباس سعادتمند
ـ طراحی یادگیری با استفاده از راهبردهای خاص/ ترجمه زهرا اعتضاد رضوی، مریم طباطبایی
پژوهش و نوآوری
ـ استفاده از فناوری در ارائه بازخورد ارزشیابی کلاسی/ سوسن بالغی‌زاده
ـ نگاهی دیگر به ارزش پژوهش در کلاس درس- تغییر در فرایند پژوهش/ احمد شریفان
تکنولوژی و مدیریت یادگیری
ـ راهبردهای مدیریت یادگیری/  فرخ‌لقا رئیس‌دانا
ـ تجربه‌های مدیریت کلاس‌های الکترونیک/ ترجمه احمد شریفان
ـ مدیریت کلاس درس، تبیین نتایج پژوهش زمینه‌ای/ ترجمه زهرا جذبی
خبر و اطلاع‌رسانی
ـ معرفی کتاب: پرورش توانمندی‌های کلیدی دانش‌آموزان/ زهرا جذبی
ـ کاشف لذت نهفته در ذات علم باشیم/ محمد‌حسین دیزجی
ـ ما برای کشف استعداد‌ها اینجا هستیم/ محمدحسین دیزجی
ما و خوانندگان
ـ جدول محتوای برنامه سالانه مجله رشد تکنولوژی آموزشی در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳
آموزه‌های تربیتی و فرهنگی
ـ مسیر یادگیری سطح بالا: شناختن، به زبان آوردن، عمل کردن/ جعفر ربانی