پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۲۳:۴۹

نمایش شماره

رشد آموزش ریاضی
شماره ۱۲۵. زمستان ۹۵

دوره پیش‌دبستانی: بستری برای بنا کردن شخصیت کودک/ زهرا گویا
استفاده از رویکرد انتقادی در حل یک مسئله مدل‌سازی/ بتول زندی گوهر‌ریزی، ابوالفضل رفیع‌پور
مقدمه‌ای بر روش‌های مختلف ضرب/ لین‌وِست، ترجمه: رضا معطی، پریسا رحیم‌خانی
پنجاه‌وهفتمین المپیاد بین‌المللی ریاضی؛ هنگ‌کنگ، ۲۰۱۶/ علی خزلی
آیا جامعه به مدال‌آوران المپیاد‌‌های بین‌المللی ریاضی احتیاج دارد؟ / سومن کونگ، ترجمه: فاطمه حاجعزیزی
روایت معلمان: طراحی فعالیتی برای درک کسر متعارفی به‌عنوان یک عدد/ مریم بهاءلو
آموزش مفاهیم ریاضی به کمک بازنمایی‌های چند‌گانه/ حمید دافعی
دو مفهوم کلیدی ریاضی دوره‌ابتدایی/ محمدحسام قاسمی
گزارش: چگونه حل کنیم؟/ زهرا گویا
گزارش و خبر: سیزدهمین کنگره بین‌المللی آموزش ریاضی (۳ تا ۱۰ مرداد ۱۳۹۵)/ فاطمه احمد‌پور
دیدگاه: پیامدهای کتاب درسی پزشک ریاضی، فرار از رشته ریاضی، تنفر از ریاضی/ سیدجمال‌الدین محمودی جزیی
معرفی کتاب: منحنیِ قامتم تابع ابروی توست!/ کاظم قاسمی
نامه‌های رسیده

عنوان
نویسنده

بتول زندی گوهر‌ریزی، ابوالفضل رفیع‌پور
لین‌وِست، ترجمه: رضا معطی، پریسا رحیم‌خانی
صفحه ۱ از ۳ ۲ ۳

پدیدآورندگان این شماره

پدیدآورندگان - - شماره ۱۲۵. زمستان ۹۵

اظهارنظر

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید