یادداشت
• محور تسهیل گری/ سمیه مهتدی
مبانی فناوری آموزشی
• قابلیتهای فاوا در خدمت آموزش و یادگیری/ مسلم مرادی، سمانه امینی
سنجش و ارزشیابی
• معیارهای سنجش هوش هیجانی/ فاطمه کلاته
طراحی و تولید منابع یادگیری
• راههای فهم درست؛ راهبردهای حل مسئله و یادگیری/ محمد رحیمزاده، شهین سپاسی
کاربرد فناوری آموزشی
• گفتوگویی با هوش مصنوعی؛ چت جیپیتی؛ حاضرجواب در پاسخگویی/ سارا بنی عامریان
• اسکرچ در مدرسه؛ گامی به سوی بهبود مهارتهای دیجیتال کودکان/ مژگان قنات
پرونده ویژه؛ هوش مصنوعی در آموزش
• هوش مصنوعی/ سمیه مهتدی
• پنج هنر هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری/ صادق حامدینسب
• هوش مصنـوعی مددکار معلم در کلاس درس/ محسن کردلو
• آوردههای هوش مصنوعی برای دانشآموزان با نیازهای ویژه/ مژگان قنات
• هوش مصنوعی در آمــوزش و پرورش ترکیـه/ زهرا زارعی
• یادگیـری طبیعی با هوش مصنوعی/ مهدی کماسی
• هوش مصنوعی آدمها را دور میزند؟؛ تأملی بر صلاحیتهای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری، در گفتوگو با دکتر کاوهبازرگان/ گفتوگوکننده: بهناز پورمحمد
تربیت رسانهای
• بازی پژوهی – 8؛ دامهای اعتیادآور بازیهای برخط/ محسن رزاقی
• طرح درسهای سواد اطلاعاتی ـ ۸، توصیههای متفاوت برای کاربری هوشمندانه رسانههای اجتماعی ؛ هر نکته مکانی دارد/ صدرا فیروزمند
تجربههای جهانی
• مزرعه رشد نونهالان در نروژ/ مجید حسینی، بتول خزائی
فناوری
• فناوری در خدمت زندگی روزمره/ سمیه مهتدی