خواندن تصویر مریم سلیمی فایلهای مرتبط ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ قسمت دوم: آشنایی با سواد بصری، قوانین ادراکی، مبانی هنرهای تجسمی، نمادهای تصویری و رنگی و... ضمن کمک به توان خوانش تصویرها و تفسیر آنها، ما را یاری میکند تا بفهمیم آثار تبلیغاتی با چه فنها (تکنیکها) و روشهایی و با پایبندی به چه مبانی و قوانینی تولید میشوند. با درک این نکات میتوانیم متوجه شویم که چطور به مدد آثار بصری میکوشند بر ما به عنوان مخاطب تأثیر بگذارند. در شماره پیش با تعریف سواد بصری و الزامات آن و نکاتی از مبانی هنرهای تجسمی آشنا شدیم. با آنچه پیش از این آموختیم، قطعاً میدانید که چرا در تصویر، بطری نوشابه در بالای کادر قرار گرفته است؛ چون بناست تبلیغ نوشابه، یک نوشابه سبک را القا کند. - کاربران گرامی؛ برای مشاهده متن کامل این مطلب به فایل PDF پایین همین صفحه مراجعه فرمایید. فایلهای مرتبط 32.33 from (401-402) MATN NOJAVAN 5-13_-1.pdf تعداد بازدید ۴۵۷ برچسب:هنرستان،رشد نوجوان،مقالات ماهنامههای دانشآموزی کلیدواژه (keyword): رشد نوجوان، سواد رسانه، خواندن تصویر، مریم سلیمی میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 نام را وارد کنید ایمیل را وارد کنید ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال