عکس رهبر جدید

رشد آموزش سلامت و تربیت‌بدنی

رشد آموزش سلامت و تربیت‌بدنی

فصلنامه‌ تخصصی رشد آموزش سلامت و تربیت‌بدنی از گروه مجلات علوم انسانی به عنوان جزئی از بسته‌‌های تربیت و یادگیری در چارچوب اهداف و نظام آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی برای معلمان و دانشجومعلمان تربیت‌بدنی، مراقبین بهداشت سلامت و دبیران سلامت و بهداشت منتشر شد.

در هفتاد و پنجمین شماره این فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی مطالبی در حوزه اقدام‌پژوهی، روش تدریس، ارزشیابی، سواد حرکتی، آموزش سلامت، خاطرات معلمان تربیت‌بدنی و تجربیات برتر آموزشی دنیا منتشر شده است.

در این شماره از رشد آموزش سلامت و تربیت‌بدنی مطلبی با عنوان «مدرسه، یار کالای ایرانی» به قلم دکتر میرحسین سیدعامری منتشر شده است. نویسنده در این مطلب به نقش معلم تربیت‌بدنی در حمایت از کالای ایرانی پرداخته است.

در بخشی از این مقاله آمده است: «تغییر ارزش‌ها، تغییرات منفی اقتصادی، بیکاری و تغییر مدل‌های فرهنگی جوامع و امثال این‌ها از جمله پیامدهای منفی خرید کالاهای خارجی است. فاصله اقتصادی و فرهنگی بین کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه با کشورهای فقیر، یک فاصله عظیم و پر ناشدنی است اما کشورهای توسعه یافته با پیام‌ها و تبلیغات گسترده و با ارائه مدل‌های مصرف جوامع خویش برای مصرف‌کننده در صدد ترویج و جا انداختن فرهنگ مصرف تولیدات خود در جوامع کم‌تر توسعه یافته‌‌اند.»

معلمان و دانشجو ـ معلمان تربیت‌بدنی، مراقبین بهداشت سلامت و دبیران سلامت و بهداشت و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش علاوه بر مطلب فوق، در این شماره از رشد آموزش سلامت و تربیت‌بدنی مطالبی چون: تربیت‌بدنی در پساکرونا، کلاس گرم، تجربه غنی حرکتی، فعالیت‌ها و اقدامات فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در زمان همه‌گیری کرونا، آزمون ورزشی، تربیت‌بدنی مجازی، الفبای قهرمان‌سازی، چاقی کرونایی، تمرینات پلانک، چاق نباشیم، حیات طیبه و فعالیت بدنی و... را می‌خوانند.

فایل PDF و نسخه چاپی فصلنامه‌‌های تخصصی رشد در بخش فروش و اشتراک وبگاه مجلات رشد به فروش می‌رسد. برای ثبت نام در وبگاه و خرید نشریات رشد اینجا را انتخاب کنید.

رشد آموزش سلامت و تربیت‌بدنی؛ شماره ۷۵. زمستان ۱۴۰۰




۸۲۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید