عکس رهبر جدید

مدیریت زمان در محیط‌های آموزشی

مدیریت زمان در محیط‌های آموزشی

مدیریت زمان در محیط‌های آموزشی

نام کتاب: مدیریت زمان در محیط‌های آموزشی، ویژه مشاوران

سال چاپ: ۱۳۹۶/ ناشر: مؤسسه فرهنگی هنری هدایت فرهیختگان جوان

نوع کتاب: کمک‌آموزشی

مخاطبان: دانش‌آموزان پایه‌های ششم تا نهم

معرفی کتاب: در محیط‌های آموزشی، مدیریت زمان از موضوع‌های مهم و کاربردی است. کتاب حاضر توضیحاتی عمومی و کلی در زمینه مدیریت زمان ارائه می‌دهد و عناصر و مؤلفه‌های مهم در این زمینه را برمی‌شمارد. سپس این موضوع را در محیط‌های آموزشی از دو جنبه کلی بررسی می‌کند: از منظر سازمان و از منظر فردی. تأثیر آن را بر موفقیت تحصیلی و نقش آن را در کنترل اهمال‌کاری توضیح می‌دهد و عوامل مهم در این زمینه را نام می‌برد. در نهایت نیز مدلی مطلوب و کاربردی برای برنامه‌ریزی تحصیلی ارائه می‌کند.
 

مدیریت زمان در محیط‌های آموزشی

 

من دیگر بزرگ شده‌ام!

نام کتاب: من دیگر بزرگ شده‌ام

سال چاپ: 1394 / ناشر: شهر من

مؤلف: پروین بختیارپور دشت بزرگ

نوع کتاب: کمک‌آموزشی

مخاطبان: خانواده

 

معرفی کتاب: دوره نوجوانی از مهم‌ترین دوره‌های زندگی است که در شکل‌گیری شخصیت فرد تأثیر بسیار دارد. کتاب حاضر مخصوص دختران نوجوانی است که به تازگی به بلوغ رسیده‌اند و می‌خواهند درباره این سن و تغییراتی که در احساس و بدن خود حس می‌کنند بیشتر بدانند. مخاطب مستقیم کتاب نه خانواده‌ها، بلکه خود دختران نوجوان هستند. در فصل اول کتاب، پس از تعریف بلوغ و بیان تغییرات جسمانی مربوط به آن. تغییرات روان‌شناسی بلوغ در فصل بعدی آمده ‌است و در فصل‌های بعد نیز درباره تندرستی، نکات بهداشتی بلوغ، روابط دوران بلوغ (رابطه با خود، خدا و خلق) نکاتی به نوجوان گفته و راه‌هایی برای کنار آمدن بهتر با این دوره پیشنهاد می‌شود.

 

من دیگر بزرگ شده ام

 

۲۶۴
کلیدواژه (keyword): رشد آموزش مشاور مدرسه،من دیگر بزرگ شده ام،مدیریت زمان در محیط های آموزشی،عناصر مدیریت،مدیریت و سازمان‌دهی،مشاوران آموزشی،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید