عکس رهبر جدید

رویکرد جدید رشد آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای و کاردانش

رویکرد جدید رشد آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای و کاردانش

«رشد آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش» نشریه‌ای است که مخاطبان اصلی آن هنرآموزان، مدیران و کارشناسان فنی‌و‌حرفه‌ای هستند و به‌صورت فصلنامه در سه نوبت پاییز، زمستان و بهار هم‌گام با سال تحصیلی منتشر می‌شود.

تنوع رشته‌های تخصصی، یعنی بیش از ٤٠ رشته فنی‌و‌حرفه‌ای و١٦٠ رشته کاردانش، همواره اعضای هیئت تحریریه را با این سؤال‌‌ها مواجه کرده است که:

● چه محتوایی برای جامعه مخاطبان این نشریه انتخاب شود تا از یک‌سو نقش اصلی مجله به‌عنوان جزئی از اجزای بسته تربیت و یادگیری حفظ شود و هم حاوی مطالب ارزشمند و مفید برای ایشان باشد؟

● محتوای انتخابی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد که پاسخگوی این گستردگی و تنوع تخصصی در رشته‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و مهارتی باشد؟

● محتوا تا چه اندازه باید به یک رشته تخصصی مربوط باشد تا برای مخاطبان سایر رشته‌ها هم سودمند باشد؟

تعداد صفحه‌های نشریه در هر شماره هم از محدودیت‌هایی است که آن را نیز باید در نظر داشت. اما همه این موارد از یک‌سو، و تغییر ذائقه مخاطبان در خصوص شکل و نوع محتوا با تغییرات فناوری از سوی دیگر، ضرورت ایجاد تغییر و ارائه محتوا با ویژگی‌های جدید را در این مجله به وجود آورده است. محتوای کم حجم در عین حال پرمغز، محتوای به‌روز و حتی آینده‌نگر، محتوای مصور و بهره‌مند از جلوه‌های گرافیکی قوی، محتوای متنوع و چندرسانه‌ای با استفاده از «رمزینه‌های دسترسی سریع پاسخ» (QRCode) و همچنین در فایل پیوند نشریه به‌صورت اَبَرپیوند (هایپرلینک) مشخص شده‌اند، ازجمله تغییراتی هستند که در شماره پیش رو و شماره‌های بعدی دنبال می‌کنیم.

پررنگ‌کردن نقش هنرآموزان، مدیران و کارشناسان آموزش فنی‌وحرفه‌ای از دیگر سیاست‌های ما در شماره‌های جدید است. بخش‌های جدیدی از جمله گزارش فعالیت‌های دبیرخانه‌های کشوری، تجربه‌های مدیریتی و تدریس با عنوان قلم تجربه، معرفی هنرستان، هنرآموز و هنرجوی موفق، و... در این شماره به همت اعضای محترم هیئت تحریریه و شما مخاطبان گرامی تنظیم شده‌اند. همچنان برای بهبود کیفی مجله از شما عزیزان درخواست همراهی داریم.


۵۲۰۴
کلیدواژه (keyword): رشد آموزش فنی‌ و حرفه‌ ای و کاردانش،سخن سردبیر،هنرآموزان،مدیران،کارشناسان فنی‌ و‌ حرفه‌ ای،
یاماچ
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
5
0
1

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عالی

جواد بشارتی فروتن
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
5
0
1

من از رشته فنی حرفه ای خوشم میاد و علاقه زیادی به این رشته دارم و پدر مادرم هم راضی هستن

فاطمه محمدوند
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
5
0
1

به رشته ی فنی و حرفه ای علاقه دارم

علی رضا
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
0
0

من ای رشته را دوست دارم و برای آینده خودم و هم شهری خودم خوب است.

مهدی رفعتی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
0
0

عالی


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید