عکس رهبر جدید

الفبای بازی همگام با اوان کودکی

الفبای بازی همگام با اوان کودکی
کتاب «الفبای بازی همگام با اوان کودکی» با هدف هدایت و راهنمایی مربیان مراکز پیش دبستانی در زمینه اهمیت و ضرورت بازی برای کودکان توسط انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

یکی از طبیعی‌ترین و ضروری‌ترین فعالیت‌های کودکان بازی است که رشد همه جانبه جسمی، عاطفی و اجتماعی او را پوشش می‌دهد. تصورکردن، کشف‌کردن و خلاقیت از جمله توانایی‌هایی است که به وسیله بازی در کودک تقویت می‌شود.

همچنین حس شایسته بودن و اعتماد به نفس از طریق بازی شکل می‌گیرد و لذت‌های ناشی از بازی، انگیزه ادامه فعالیت‌ها را در کودکان تقویت می‌کند.

بر همین اساس کتاب «الفبای بازی همگام با اوان کودکی» در چهار فصل با سرفصل‌های متفاوت در زمینه روان‌شناسی بازی، اهداف بازی، اهمیت و ضرورت بازی، اصول بازی، بهداشت ایمنی، رشد و پرورش مهارت‌های بازی و... و نمونه‌هایی از بازی‌های جسمانی، آموزشی و مهارتی ویژه نو‌آموزان دوره پیش دبستانی تدوین گردیده است تا مربیان پیش دبستانی راهنمایی برای هدایت نوآموزان داشته باشند.

کتاب «الفبای بازی همگام با اوان کودکی» نوشته مشترک سعیده بهادرزاده و جمیله جنتی فیروزآبادی با 300 صفحه در فروشگاه‌های انتشارات مدرسه و همچنین فروشگاه اینترنتی به نشانی www.enmabazar.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد.

۲۲۵۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید