عکس رهبر جدید

گل نرگس، سال نو

  فایلهای مرتبط
گل نرگس، سال نو

پنجرهها را بازکنیم! بهار آمده است. صدای پای بهار از پیچ و خم جویباران میآید. بلبلان خوش صدا از لابهلای شاخ و برگ درختان نغمه شادی سر دادهاند و یکصدا ترانه آمدن بهار را میخوانند.

بیایید به استقبال بهار برویم.  پاییز، زمستان و تابستان هر یک درسهای زیادی برایمان به ارمغان میآورند. با آمدن بهار طبیعت تازه میشود. درختان از خواب بیدار میشوند. همه جا شکوفه باران میشود. از چشمهها و جویبارها آب زلال جاری میشود. خورشید مهربانانه میتابد و گرمابخش باغ و بوستان میشود. همه جا، همه چیز، کوه و دشت و زمین و زمان لباس کهنگی از تن بیرون میآورندو لباس نو بر تن میپوشند.

بهار با خود پندهای آموزندهای دارد. بیاییم از بهار زیبا، طراوت و تازگی بیاموزیم. سرزندگی و نشاط را در سال نو تجربه کنیم. نوجوانی فصل بهار زندگی است. فصل شکفتن شکوفههای استعداد است. آشنایی با درخت پربار استعدادهایمان و مراقبت از شکوفههای آن میتواند فردای روشن، فردای موفق، فردای پیروز،  و فردای پرنعمتی را برایمان به ارمغان بیاورد.

از طرف همکاران مجله «رشد نوجوان» میلاد خجسته گل نرگس حضرت مهدی (عج) و فرارسیدن سال نو را تبریک عرض میکنم. نورزتان پیروز باد!  

شاد باشید.

۱۳۳۱
کلیدواژه (keyword): رشد نوجوان، یادداشت سردبیر،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید