عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

شناسنامه‌دار

  فایلهای مرتبط
شناسنامه‌دار
هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت بازاریابی دیجیتال را انکار کند، اما واقعیت این است که این‌گونه تبلیغات، به رقابت شدیدی در بازار منجر شده‌اند و گاهی باعث خستگی مخاطب می‌شوند.

هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت بازاریابی دیجیتال را انکار کند، اما واقعیت این است که این‌گونه تبلیغات، به رقابت شدیدی در بازار منجر شده‌اند و گاهی باعث خستگی مخاطب می‌شوند. مشتری بین صدها برند متفاوت تجاری که با هم رقابت می‌کنند، گیج می‌شود. در چنین وضعیتی، بروشورهای تبلیغاتی از بهترین ابزارهای بازاریابی هستند. بروشور کمک می‌کند مشاغل کوچک و نوظهور که بودجه کمی دارند، توجه مشتریان را جلب کنند. اگر می‌خواهید نام تجاری شما به گردش درآید، بروشور را فراموش نکنید. یادتان باشد، تبلیغ آنلاین زمان کمی برای نمایش دارد و برعکس، بروشور ماندگار و ترغیب‌کننده است.

بروشور چیست؟

بروشورها اسنادی تبلیغاتی هستند که برای معرفی شرکت، سازمان، محصول یا خدمات ارائه می‌شوند و با استفاده از عکس، متن و المان‌های گرافیکی، کامل می‌شوند. بروشور از نظر تبلیغاتی اطلاعات خلاصه‌ای دارد. اندازه متداول بروشورها A4 است که به‌صورت چند صفحه پیوسته تا می‌خورند. هر کدام از این تاها را «لت» می‌گویند. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، معمولاً بروشورها به‌صورت دو، سه و یا چهار لت هستند.

طراحی بروشور فورى با استفاده از الگوهای آماده در نرمافزار ورد

در نرم‌افزار ورد، روی new کلیک و در قسمت جست‌وجو کلمه «brouchur» را تایپ کنید. یکی از الگوهای آماده را انتخاب و دانلود کنید. این الگو به‌طور خودکار در ورد باز می‌شود. حالا با انتخاب متن در قسمت‌های مختلف، متن مورد نظر خود را جاسازی کنید. روی عکس‌ها راست کلیک کنید، گزینه «change picture » را انتخاب و تصویر مورد نظر خود را به جای آن بگذارید.

کار تمام است. از طراحی دیگران لذت ببرید.

شناسنامه دار

انواع بروشور

شناسنامه دار

توصیههاى چندخطى

شما که تجربه طراحی ندارید، نگران هزینه‌های اضافی برای طراحی و چاپ بروشور نباشید. خیلی راحت می‌توانید الگوهای آماده بروشور را در اینترنت جست‌وجو و دانلود و سپس محتوا و تصویرهای خود را در آن جاسازی کنید. حتی اگر نمی‌خواهید هزینه چاپ بدهید، از پرینترهای خانگی استفاده کنید.

همهچیز را آماده کن

• محتوا را آماده کنید. محتوا در بروشور به قسمت‌های کوتاه تقسیم می‌شود. پس قبل از طراحی، متن خود را به بخش‌های کوتاه تقسیم کنید. یادتان باشد اندازه قلم کلیه قسمت‌ها یکسان باشد.

  باید اطلاعاتی مانند یک یا دو شماره تلفن، پست الکترونیک حساب‌های شبکه اجتماعی و نشانی در بروشور درج شود. بنابراین آن‌ها را تایپ و آماده کنید.

از محصولتان عکس‌های باکیفیت تهیه کنید. خوب است بدانید که عکس در بروشور جنبه تزیینی ندارد و باید کالا و خدمات شما را معرفی کند.

نشان برند خود را در دسترس داشته باشید.

به عنوانی قابل توجه فکر کنید. اگر مشتری از صفحه اول بروشور خوشش نیاید، آن را به کناری خواهد انداخت. پس عنوان مناسب بسیار مهم است.

 

۴۵۸
کلیدواژه (keyword): رشد هنرجو، ویترین، بروشور،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید