عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

در قاب موفقیت

  فایلهای مرتبط
در قاب موفقیت

جشنواره عکس رشد درواقع مسابقه‌ای است برای عکاسان نوپا و در معرض بازدید قرار گرفتن آثارشان. شرکت‌کنندگان این مسابقه به دو گروه بزرگ‌سال و دانش‌آموزی تقسیم می‌شوند. موضوعات جشنواره متنوع است؛ به انتخاب شرکت‌کنندگان می‌توانید هر کدام از موضوعات را که بیشتر باب میلتان بود انتخاب کنید، بعد دوربین را دستتان بگیرید و عکاسی را شروع کنید. هر عکاس نوپایی، چه شما و چه استاد هنرآموزتان و حتی دوستان دیگرتان، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

اجازه بدهید موضوعات عکاسی را برایتان بگویم. می‌توانید از «خانه دومتان» عکاسی کنید. البته شاید به خاطر این مهمان ناخوانده دردسرساز که نامش کروناست، این امکان دیگر به‌راحتی وجود نداشته باشد که از مدرسه و هنرستانتان و کارهای عملی و کارگاه‌ها عکاسی کنید! خب چرا از خانه دوممان در خانه عکاسی نکنیم؟ از همین کلاس‌های مجازی و شکل درس خواندنمان در قرنطینه!

یکی دیگر از ایده‌ها مربوط به خانه همه ماست. از خانه، از میهن، از ایران، این «سرزمین پرگهر» عکاسی کنید. تقویم ما پر است از اعیاد دینی و ملی، و حال و هوای چنین روزهایی در شهر، دوربین عکاسی را می‌خواهد برای ثبت کردنشان.

سومین موضوع «گام دوم انقلاب» است. از دستاوردها، کار جهادی، ایثار و عدالت شکل‌گرفته در ایرانی‌ها عکاسی کنید.



بخش دانش‌آموزى جشنواره

خبر خوب اینکه موضوع عکاسی برای این گروه آزاد و به میل خودشان است. دانش‌آموزان خلاق هستند و ایده‌های تازه‌تری برای عکاسی دارند. این گروه نگاه تازه‌ای به موضوعات اطراف خود دارند و با بازتاب نگاهشان در عکس‌هاشان، ما را هم در این نگاه تازه سهیم می‌کنند. راستی، خیالتان راحت! با بزرگ‌ترها که سن و تجربه‌شان بیشتر از شماست، رقابت نمی‌کنید؛ با هم‌سن‌وسال‌های خودتان مقایسه می‌شوید.

خبر خیلی خوب‌تر اینکه عکس‌های برگزیده به‌صورت نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت. از میان آثار ارسالی، هر اثری که به نمایشگاه راه پیدا کند، از طرف جشنواره مبلغ هفتصد هزار ریال به‌عنوان حق تألیف دریافت خواهد کرد و گواهی شرکت در نمایشگاه هم برای عکاسش صادر می‌شود. دیگر چه از این بهتر! در آخر هم بهترین‌ها جایزه‌هایشان را دریافت می‌کنند. جایزه‌های بخش دانش‌آموزی مختص پنج عکاس برتر جشنواره است. در این بخش، به صاحب عکس‌هایی که بیشتر نو باشند و البته با عشق عکاسی شده باشند، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. هرکدام از پنج عکاس خوش‌ذوق ما لوح تقدیر دریافت خواهند کرد و برای قدردانی از ذوقشان و نگاه تازه‌ای که با عکس‌هایشان به ارمغان آورده‌اند، نفری هجده میلیون ریال هدیه خواهند گرفت.عجله کنید، چون فقط تا آخر آذرماه فرصت دارید.‌‌‌

 

۶۰۷
کلیدواژه (keyword): رشد هنرجو، عکس رشد
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید